• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mallan brallan

hörni, är inte det här lite sjukt?
    sitter å kollar blocket eftersom Kajsan nu faktiskt sa att jag skulle köpa mig en ny.
    Å frogen ligger på typ 5 lax! Jag krängde min med nöd å näppe för 3500 för ett år sen!
    Vad är det som händer??

• Lourdes

Fundera på att kanske sälja camen som tyvärr aldrig används längre, använder bara Been. Men funkar Been på i vinter min son är 17 månader och kommer ju åka vagn i vinter med. Undra om man får plats med alla vinterkläder i den också?

Men hur mycket kan man få för en Cameleon använd mindre än ett år. Har bara sittdel, allt i denim, men nya skumhjulen. Har även en orange åkpåse (använd 3 mån) och ett nästan helt nytt orange fleece set, alla delar. Har även vinterhjul och bagclips. Vad är ett rimligt pris för det? INGEN ANNONS!
    Eller skall jag behålla camen till efter vintern?
    Tips, råd, hjälp!!!
  • MiaAhl

Hej

Någon här inne som syr suffletter till Bee på beställning?

• jule

mallan brallan skrev 2008-06-02 22:14:12 följande:

hörni, är inte det här lite sjukt?sitter å kollar blocket eftersom Kajsan nu faktiskt sa att jag skulle köpa mig en ny.Å frogen ligger på typ 5 lax! Jag krängde min med nöd å näppe för 3500 för ett år sen!Vad är det som händer??
    ja jag har tänkt på samma, kanske folk som smyghänger här å inser att allt du kan ha till en cam funkar även på en frog å då kan inte köparen hävda att d inte går att fixa reservdelar o dyl. men detta till trots så har ju frogarna i sverige en del år på nacken...

bara en liten teori jag har när jag leker snillen spekulerar för mig själv...
  • Kajsan

mallan brallan skrev 2008-06-02 22:11:50 följande:

kajsan för guds skull, berätta för mig hur man får igenom 3 vagnar till 1 barn!
    Eller 7 vagnar till 2 barn
  • LillaMiss Piggy

Någon som har hört nåt från Bt eller Bugaboo om chassit?

• thj
    Kajsan skrev 2008-06-02 22:44:52 följande:
    mallan brallan skrev 2008-06-02 22:11:50 följande: Eller 7 vagnar till 2 barn
    Hmm tjejer gissa hur många jag har haft till 8 knoddar
  • Lille Mammsen

mallan brallan skrev 2008-06-02 22:14:12 följande:

hörni, är inte det här lite sjukt?sitter å kollar blocket eftersom Kajsan nu faktiskt sa att jag skulle köpa mig en ny.Å frogen ligger på typ 5 lax! Jag krängde min med nöd å näppe för 3500 för ett år sen!Vad är det som händer??
    Svårt att tro någon köper en beggad frog fdrån typ 2003-2005 för 5-lakan när man typ får en Cam för de priset......
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-06-02 23:19:25 följande:
    Hmm tjejer gissa hur många jag har haft till 8 knoddar
    Du lider väl oxå av barnvagns skadan Här har man brukat sjukt mååååånga till 4-troll
  • oOrosamarängerOo
    mallan brallan skrev 2008-06-02 22:10:14 följande:
    usch fru indo, säg inte så. Nu börjar ilskan komma krypandes igen,jag har ju kämpat i en vecka med att släppa det där nu.nä du SooJuicy, Neiman Marcus hävdar att det är nåt fel på posten här i Sverige som inte kan ta emot paketet här. Vagnen har varit här, i Malmö. Men skickades tillbaka till USA.När jag mailade NM å frågade vart min vagn tagit vägen svarade dom att den kommit tillbaka å istället för att kontakta mig sålde dom den till nån annan.Nästa leverans skulle komma 25:e juli. fuck u Neiman sa jag då.
    Hmmm, va snurrigt, verkar ju helknasFundersam köpen ny här sålänge och köp silverkitet i höst här då?
    Här va bee den 5:e vagnen som gick igenom härhemma nu då till 1 barn (sonen på 3år åker inte vagn längre)  men då är två av dem paraflaxisar, så Camen, uj, bee, maclaren techno och maclaren quest har vi nu....och maken klagar inte
    Tur att man har stooor hall
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13