• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Cilla R
    thj skrev 2008-06-02 13:47:22 följande:
    Man tar bort det från stolsramen tar bort plattan och skummet.30grader i maskin lite tvättmedel inget sköljmedel.Torkar och sätter tillbax..Brukar göra det på kvällen så är den torr på morron igenDu behöver inte köpa ny ram..vi har fästen att sätta på ramen till den amerikanska modellen om du vill byta sittdelKram
    Nä jag vet. Anledningen till att jag frågade var för att en släkting till mig i USA mailade Neiman Marcus och undrade varför man inte kan köpa bastyget löst i USA som man kan göra i Europa. Hon fick till svar att man inte kan byta bastyget utan att det är permanent Förvånad
    Jag tyckte det lät helknasigt, hur gör man då om det är slitet och man behöver ett nytt?!
    Mamma till Néa och Ophelia!
  • oOrosamarängerOo
    trebarnsliv skrev 2008-06-03 01:20:00 följande:
    Ska sätta in en bild imorgon när jag är lite piggare så då får du se om jag satt det på rätt sätt.Jag kan bara vinkla ner det så att det löper längs med ramen, INTE utmed chassit så som jag hade sett på en annan bugga vars mamma går i samma f-grupp som mig och också köpte sitt parasoll i samma veva som jag.
    Har tagit en bild påhur jag menar. Det går att vinkla så det ligger utmed chassit när det inte används tex.
  • thj
    MildaMaränger skrev 2008-06-03 10:20:55 följande:
    Thj... hört dig för om britax?
    Jobbar imorgon,lovar att kolla då
    Vilken modell har du?
    Cilla R skrev 2008-06-03 10:38:41 följande:
    Nä jag vet. Anledningen till att jag frågade var för att en släkting till mig i USA mailade Neiman Marcus och undrade varför man inte kan köpa bastyget löst i USA som man kan göra i Europa. Hon fick till svar att man inte kan byta bastyget utan att det är permanent Jag tyckte det lät helknasigt, hur gör man då om det är slitet och man behöver ett nytt?!
    Ja verkligen helt galet
  • mallan brallan

Mammsen: Jag tvivlar oxå på att folk köper en Frog för 5 lakan,
    men dom ligger ju ute på blocket för det?!
    Ska man ringa å va en sån där äcklig prutare då eller?

• jule

mallan brallan skrev 2008-06-03 10:51:43 följande:

Mammsen: Jag tvivlar oxå på att folk köper en Frog för 5 lakan, men dom ligger ju ute på blocket för det?! Ska man ringa å va en sån där äcklig prutare då eller?
    ja men d e ju klart, tror ingen e så dum å betalar sååå mkt för en frog, dock va jag en lättlurad en å köpte min för *viskar* 4000:-
  • Lille Mammsen

Mammsen: Jag tvivlar oxå på att folk köper en Frog för 5 lakan, men dom ligger ju ute på blocket för det?! Ska man ringa å va en sån där äcklig prutare då eller?
    Så klart man/dom försöker få ut så mycket som möjligt! Tycker inte det är fel att"pruta" så länge man gör detta snyggt Go Girle.....på dom bara
  • oOrosamarängerOo
    Tror det sätts ut med prutmån istället för vad de kan tänka sig ta egentligen, så va du en sån där "äcklig" prutare med gott samvete
  • Lille Mammsen

Någon här som har alt. provat Bugaboo´s egna skötväska/bag? Råka snubbla över en sån Gubben min kommer ta mig i örat snart Imorron kommer nog mitt PKT från 1klass oxå JIPPI...så nyfiken på min GRÖNA extraklädsel...............

• Bellahhh

hej hej! Noah har kletat tuggummi i buggan... nån som har nåt tips ?? under sisten på sidan där som tur var iaf...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13