• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Mael
    thj skrev 2008-06-03 22:50:44 följande:
    De reklamationer vi fått,har Ana inte nämnt ngt annat än att kunden ska ha ett nýtt chassi,bugaboo lagar sällan ngt..Kram
    Tack för svar. Då kanske det inte ens är någon idé att gå förbi. Det är ju inte så jobbigt att maila Ping Pong egentligen... men det tar emot. Orkar inte riktigt hålla på och strula med detta nu.
    - The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  • jule

thj-såg du att jag skrev i din GB förut idag...? om inte vill du kika å hinner du svara kram

• thj
    modestyclara skrev 2008-06-03 22:55:36 följande:
    Nej nu blir jag ännu argare... Enligt mailet från BT är det Bugaboo som bestämt detta med 25 kg och testet... men hur gör du då THJ när ni får in reklammationer?
    Okej!
    Låter märkligt,men kan ju inte veta till 100%.
    Det vi gör är att ta kundens:
    Namn
    serialnr
    inköpsdatum
    mailar eller ringer service på bugaboo.
    Sen mailar de tillbax att kunde får ett nytt chassi och att det förväntas ta ca 2-3v..
    De är alltid mkt vänliga och tillmötesgående på bugaboo
    Natali på bugaboo är en riktig Pärla fixar och donar och finns alltid till hands..

Vi har aldrig hört talas om detta test..

Kramizz
  • Duntoffla
    thj skrev 2008-06-03 23:03:03 följande:
    Okej!Låter märkligt,men kan ju inte veta till 100%.Det vi gör är att ta kundens:Namnserialnrinköpsdatummailar eller ringer service på bugaboo.Sen mailar de tillbax att kunde får ett nytt chassi och att det förväntas ta ca 2-3v..De är alltid mkt vänliga och tillmötesgående på bugabooNatali på bugaboo är en riktig Pärla fixar och donar och finns alltid till hands..Vi har aldrig hört talas om detta test..Kramizz
    Det där testet "dök" väl upp rätt nyligen på BT. Förrut skickade de ju bara chassin utan att ta tillbaka det gamla. Kanske har Bugaboo stramat åt lite? Eller så drar BT en rövare.

Kan man inte som kund ta direktkontakt med Bugaboo och fråga dem vad man ska göra med sitt felaktiga chassi? Vore ju kul att höra vad de själva säger att man ska vidta för åtgärder.
    Älskade Noel
  • imsa

samma gjorde bonti. har inte fått göra något test och jag ska hämta det nya snart och lämna mitt gamla.

Okej!Låter märkligt,men kan ju inte veta till 100%.Det vi gör är att ta kundens:Namnserialnrinköpsdatummailar eller ringer service på bugaboo.Sen mailar de tillbax att kunde får ett nytt chassi och att det förväntas ta ca 2-3v..De är alltid mkt vänliga och tillmötesgående på bugabooNatali på bugaboo är en riktig Pärla fixar och donar och finns alltid till hands..Vi har aldrig hört talas om detta test..Kramizz
    ♥ nu är hon här ♥
  • oOrosamarängerOo
    modestyclara skrev 2008-06-03 22:55:36 följande:
    Nej nu blir jag ännu argare... Enligt mailet från BT är det Bugaboo som bestämt detta med 25 kg och testet... men hur gör du då THJ när ni får in reklammationer?
    Men det är just det, det där är väl babytraders ord. Tveksam att det är bugaboo som gett dem den infon.
  • myHappiness
    Duntoffla skrev 2008-06-03 23:08:09 följande:
    Det där testet "dök" väl upp rätt nyligen på BT. Förrut skickade de ju bara chassin utan att ta tillbaka det gamla. Kanske har Bugaboo stramat åt lite? Eller så drar BT en rövare.Kan man inte som kund ta direktkontakt med Bugaboo och fråga dem vad man ska göra med sitt felaktiga chassi? Vore ju kul att höra vad de själva säger att man ska vidta för åtgärder.
    Jag mailade bugaboo direkt för snart en vecka sedan. Har ej fått svar... Men prova, du kanske har tur!
  • modestyclara
    Och jag har väntat i månader på det nya chassi jag blev lovad skulle komma. Istället dyker det här 25 kgs-mailet upp. Toppen suck. Som vanligt så är det bättre att köpa vagn i Sverige men är man dumsnål så är man ;-P Båda vagnarna jag importerat har varit problem med, först en P&T och nu buggan. Typistk att det är problem med import-buggan och inte den andra buggan som är köpt i Sverige. Blä!
  • Duntoffla
    myHappiness skrev 2008-06-03 23:10:00 följande:
    Jag mailade bugaboo direkt för snart en vecka sedan. Har ej fått svar... Men prova, du kanske har tur!
    Jag har än så länge inte ngn större problem med mitt chassi så jag väntar tills det blir knas med det
    Älskade Noel
  • thj
    myHappiness skrev 2008-06-03 23:10:00 följande:
    Vilken adress maila du på?
    De brukar vara snabba att svara,prova igen kanske det kommit fel.
    Kramizz

Alla felaktiga chassin ska skickas åter till bugaboo.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13