• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan

fröken ida skrev 2008-06-03 11:55:50 följande:

KajsanVilken fin skötväska du vann. Jag var också väldigt sugen men min sambo hade inte blivit glad Han är iofs i Kina och jobbar så han hade inte märkt nått förrän det var för sent.
    [/citat]
    SooJuicy skrev 2008-06-03 11:58:26 följande:
    [citat]
    Åhh, så du vann den kajsan! surar lite som betalde det dubbla för min men det va den värd
    Yes! Jag är så nöjd! Jag sålde en annan idag så det gick jämt upp.
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-06-03 12:14:57 följande:
    Sablans vad snygg den är, vi kommer vara kopior, jag har likadan suflett på been och likadan sittdyna Ska vi gå på promenad?
  • AnniPanni

LillaMiss Piggy skrev 2008-06-03 12:25:40 följande:

Någon som har fått svar från Bugaboo?? Jag har fått svar från BT...om man har gjort av sig med chassit.
    Hi

In this situation we can only offer a new frame for ? 100.- incl. shipping.( normally ? 299.- ex. sh. )

Kind regards Tom
    Babytrader service
    Gjort sig av med chassit?
    Hänger inte riktigt med men så har jag inte läst här på ett par dagar heller .
    Jag ska skicka ner mitt till BT efter semestern, har blivit lovad att det ska finnas ett nytt till mig då som bara ligger och väntar på att mitt nuvarande kommer ner.
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-06-03 12:32:42 följande:
    Sablans vad snygg den är, vi kommer vara kopior, jag har likadan suflett på been och likadan sittdyna Ska vi gå på promenad?
    Hihi, ja skulle ta en bugga prommis
  • AnniPanni

Visst är det flera här som också bär i selen?
    Minns att det kommit upp en sisådär 100 sidor bak (hittar de självklart inte nu).
    Vilket sele skulle ni rekomendera till en 5månaders "klump" (oki 68cm o närmare 9kg). Hon absolut hatar den vävda sjalen och BBn (klart förståligt för det gör jag med)).

• ami
    AnniPanni skrev 2008-06-03 12:36:43 följande:
    Visst är det flera här som också bär i selen?Minns att det kommit upp en sisådär 100 sidor bak (hittar de självklart inte nu).Vilket sele skulle ni rekomendera till en 5månaders "klump" (oki 68cm o närmare 9kg). Hon absolut hatar den vävda sjalen och BBn (klart förståligt för det gör jag med)).
    Beco Butterfly om du är normal-mindre eller Ergo om du är normal-större.
    Har båda och Becon sitter skönast på mig, 1,65/52 kg och Ergon bäst på min man. Den är bredare i modellen/över axlarna och också lite styvare i tyget, inte lika mjuk som Becon.
  • myHappiness

LillaMiss Piggy skrev 2008-06-03 12:25:40 följande:

Någon som har fått svar från Bugaboo?? Jag har fått svar från BT...om man har gjort av sig med chassit.
    Hi

In this situation we can only offer a new frame for ? 100.- incl. shipping.( normally ? 299.- ex. sh. )

Kind regards Tom
    Babytrader service
    Hej, fick samma erbjudande. Men har nu återfått mitt gamla chassi, som jag ska skicka till dem.
    Hade också gjort mig av med det defekta, men lyckades få tillbaks det. tur, annars hade jag fått lägga ut pengar för nytt.

Tycker lite synd om dem på BT men å andra sidan innebär det mycket strul för oss som kunder.
  • AnniPanni
    ami skrev 2008-06-03 12:44:23 följande:
    Beco Butterfly om du är normal-mindre eller Ergo om du är normal-större. Har båda och Becon sitter skönast på mig, 1,65/52 kg och Ergon bäst på min man. Den är bredare i modellen/över axlarna och också lite styvare i tyget, inte lika mjuk som Becon.
    Hmm ja jag är ju 177cm lång så räknas väl till lite större . Becon ser ju så himla mycket smidigare ut än Ergon o att den klarar 25kg. Nä jag får väl helt enkelt ta mig in till stan och prova
  • Fröken Småland
    AnniPanni skrev 2008-06-03 12:36:43 följande:
    Visst är det flera här som också bär i selen?Minns att det kommit upp en sisådär 100 sidor bak (hittar de självklart inte nu).Vilket sele skulle ni rekomendera till en 5månaders "klump" (oki 68cm o närmare 9kg). Hon absolut hatar den vävda sjalen och BBn (klart förståligt för det gör jag med)).
    Beco, beco, beco
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13