Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Lille Mammsen skrev 2008-03-29 21:38:38 följande:
    Är det bara cam som har UV-skydd?? Har ju då en Gecko....vill ju ha UV-skydd till denna!
    Näe det finns till båda. Samma funkar på båda alltså.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stargirl
    Snöi skrev 2008-03-30 17:46:30 följande:
    Jag funderar på att köpa en Bee, men har en liten fråga... När man sätter på regnskyddet, måste man ta av sufletten då? På deras hemsida är det ju ingen suflett när de visar regnskyddet.
    Neeeej inte alls.
  • Stargirl
    Lourdes skrev 2008-03-30 18:38:43 följande:
    Dom har inte fällt upp den ordentligt det röda syns på sidan.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-30 19:48:20 följande:
    Nu är det bstämt, det blir en bee från kidzshopen ikväll!Men jag funderar fortfarande på om man kan ha åkpåse istället för babybestet?Vad tror ni?
    Ja alltså det går men Babynest har mer kanter medan åkpåsen är lixom bara platt. Men vagnen i sig är ju rätt smal och ombonad så jag tror absolut det funkar utan nestet.
    Man kan ju ha en filt runt huvudet eller en kudde om man tycker det blir för plant....om du fattar hur jag menar.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-30 20:01:08 följande:
    Men då tror jag att jag struntar i babynest...
    Men åkpåsen gör vagnen mycket mer ombonad nertill tycker jag.
  • Stargirl
    rply skrev 2008-03-31 11:41:06 följande:
    Jaa det hade varit underbart, Gud jag blir galen här hemma :( Ante vill ha bee, jag med på ett sätt, Men frågan är ju då om man behöver en till vagn, Lr om man kan ha den som en vagn,kram
    Jag tycker att vi skulle klara oss med Bee. Min man tycker att vi gott kan sälja Cam nu när vi ändå kör Bee mest.....men jag gillar INTE den idèn
  • Stargirl
    ima79 skrev 2008-03-31 17:43:45 följande:
    Jag undrar om nån vet en butik i Stockholm som har mugghållaren hemma? Verkar vara slutsålt överallt.. Nåt tips? Tack!
    SPRALL på NK hade flera idag!!!
  • Stargirl
    MGn skrev 2008-03-31 20:21:37 följande:
    Måste avslöja en liten hemlis...Det är min mamma som är "Ditten Datten"Har lite frågor...vad tror ni om att köpa in Gunilla Axén moln tyg?Jag vet att hon inom snar framtid kommer att lägga ut helt himelska medaljongmöster, cerise och limegrön...jag har redan paxat en i vardera färg =)
    Åååh....men du fattar hon om man frågar om en sittdyna till en Bee?
  • Stargirl
    MGn skrev 2008-03-31 20:27:49 följande:
    Jag testade en av hennes standard dynor i bee, jag tyckte den satt bra i vagnen. vet du hur bred den är på sittytan? mest bara så dynan inte blir bredare...tror det är andra som har köpt till bee så hon vet säkert vad du menar om du säger Bee
    Hmmm nej...den såtr i bilen just nu. Men då ska jag testa med en sån standard dyna
  • Stargirl
    Linda23 skrev 2008-03-31 20:30:53 följande:
    ojojoj... Trodde verkligen inte jag skulle skriva något i den här tråden men idag köpte vi en Cameleon, helbrun, så nu är jag en av er Valde den före Teutonia Fun som vi varit inne på länge nu men insåg att den inte uppfyllde våra krav. Vi är väl lite knäppa som köpte en Bugaboo till vår snart tvååring, men jag blir så trött på att svänga våran vanliga Timmy-vagn. Sen kan vi ha vår Bugaboo till nästa barn om några år Men jag måste ju erkänna att det var lite svårt att vänja sig vid att vagnen styr åt olika håll när man går... Men jag antar att man vänjer sig med tiden?
    Vi köpte oxå en Cameleon till en nästan 2 åring. Ångrade inte en sekund....han satt i den tills han var 3,5 och sedan tog lillasyste över
    Ja man vänjer sig!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13