Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Dis skrev 2008-04-06 15:21:27 följande:
    Jag har båda! Men kommer förmodligen bara resa med bee, men man vet ju inte hur det blir framöver; Finns det något negativt med en Bee i camväska?
    Oki....de är identiskt lika i design men olika stora. Om ni har båda och inte vet vilken ni ska resa med så får Bee plats i en Cam väska men inte tvärtom. Då kan man även trycka in annat som sängkläder och handukar i väskan i det tomma utrymmet.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Videli skrev 2008-04-06 16:06:00 följande:
    Jaaa dom har tydligen 2 sufletter?  Jaaa men den bilden var ju bättre än dom jag sett tidigare...Hihi jag är nog oxå ute lite efter en silver vagn tror jag
    Jag tycker oxå den är supersnygg!!! Kul att byta till en silvrig på sommaren.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    leson76 skrev 2008-04-07 18:08:43 följande:
    Jag vill också veta om man kan ha ståbräda till Bugaboo.Puffar lite för min tidigare fråga. Vilken vagn skulle ni välja om ni skulle köpa endast en av vagnarna till en 6-månaders, Cameleon och Bee?
    Svårt, jag skulle välja Cameleon då vi köpte den då sonen var nästan 2 år och ångrade aldrig köpet. Kan inte svara på hur jag gjort om Bee funnits då. Men även om dottern är 14 mån så använder vi Cameleon väldigt mycket. Även om Bee börjar ta över mer och mer. Åk till ngn butik för att testa är mitt råd.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Ms Clint skrev 2008-04-07 20:44:55 följande:
    Hjälp!Bromsen på min Bee har gått sönder!!Det vänstra bakhjulet låser bara sig varannan gång. Riktigt störigt. Någon annan som känner igen problemet?Jag har bara haft vagnen i 5 veckor så det är knappast slitage...
    Låter ju som reklamation....vår broms är tipptopp.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Ms Clint skrev 2008-04-07 20:59:51 följande:
    Svar på #3589Har du någon erfarenhet av reklamationer? jag har ingen extravagn så det blir ju problematiskt om jag ska bli av med vagnen för lagning.
    Bugaboo lagar i regel inget. Min gissning är att du får entingen ett kit att byta ut bromsen med eller nytt chassi men har ingen aning i just detta fall då jag inte kan Bee alls annat än att jag använder den. Du behöver alltså inte lämna ifrån dig din vagn medans.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Videli: Guuuud vad snyggt det är med silver sufletten. Måste införskaffas av en enkel anledning....den är snygg *s* struntar i om den är praktisk  hahahahha
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-04-09 10:57:52 följande:
    Någon??????????????????Veeeelar sååååå!!! Va tycker "du" ska beställa en extra sufflett+sitts i grönt till min svarta gecko.....men ska jag beställa den gröna varukorgen oxå???????????????????
    Ja såklart....hur häftigt som helst!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Bellahhh skrev 2008-04-09 11:01:08 följande:
    Kööööööööööp :DEHh någon vill köpa min flångnya (så gott som) Gecko för 2000:- HAHAHAHHAA
    Du får över 4000 för den på Blocket....så sälj inget till underpris. Den svarta går säkert ännu bättre. En kompis sålde en grön GEcko för 4300 för ett par veckor sedan för att övergå till en Bee.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2008-04-09 11:09:37 följande:
     *Puffar lite *
    Vi bor heller inte i stan. Har aldrig gjort. Men har kört Bugaboo sedan 2004. Är iofs ingen skogsmulle. Så ger mig inte ut på skogsutflykter med vagnen. Men går dagligen på grusväg till dagis och skola samt ofta över en lerig gräs åker för att gena
    Men då blir vagnen så smutsig så läter helst bli.....

Sandstrand och lös singel grus blir problematiskt eller stora gropar.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13