Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

">

SÅ här är min Bee att fälla och fälla upp! Smidigt som fasiken.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Jaha....Bugaboo taxin i London *avis*

">

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

">

Bugaboo Bee med ett större barn. Gissar på 3 år?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Videli skrev 2008-04-05 12:50:06 följande:
    Fin den är.....ska inhandla en sådan snart....måste ha "rätta" väskan till Bee då vi ska resa med den i sommar.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Videli skrev 2008-04-05 12:56:42 följande:
    Jaaa den är super, vi åker till grekland här ni i maj och ringde o frågade flygbolaget. och det var inga problem, man tar med sig väskan och vagnen till Gaten, lägger ner den där och dom skickar ner den i bagageutrymmet. När väskan är hoppfällbar utan vagn i, så är det nästa som min handväska
    Så bra. Vi ska till Cypern i Juni ska beställa en i veckan så man inte står utan sedan. Lika bra att beställa i tid. Undras om Kidzshop har några på lager. Måste undersöka saken.....
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Apple Pie skrev 2008-04-06 11:52:36 följande:
    Jag har tvättat min rosa sufflett i tvättmaskinen 30 grader precis om jag alltid tvättar min sand båda fleece och den blev alldeles skrynklig!!! Kan jag reklamera det?
    Har tvättat fleece flera ggr och det har sett likadant ut som innan tvätten så det låter ju onekligen som en reklamation. Om du tvättat i 30 grader utan sköljmedel.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Dis skrev 2008-04-06 14:59:26 följande:
    Vilken väska ska man köpa Cam eller Bee väskan?
    Beror på vilken vagn du har *s* Bee väskan till Bee och Cam väskan till Cam.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13