Inlägg från: Stargirl
|
-
-
-
Jaha....Bugaboo taxin i London *avis*
">
-
-
-
Videli skrev 2008-04-05 12:50:06 följande:Fin den är.....ska inhandla en sådan snart....måste ha "rätta" väskan till Bee då vi ska resa med den i sommar. -
-
Så bra. Vi ska till Cypern i Juni ska beställa en i veckan så man inte står utan sedan. Lika bra att beställa i tid. Undras om Kidzshop har några på lager. Måste undersöka saken.....Videli skrev 2008-04-05 12:56:42 följande:Jaaa den är super, vi åker till grekland här ni i maj och ringde o frågade flygbolaget. och det var inga problem, man tar med sig väskan och vagnen till Gaten, lägger ner den där och dom skickar ner den i bagageutrymmet. När väskan är hoppfällbar utan vagn i, så är det nästa som min handväska -
Har tvättat fleece flera ggr och det har sett likadant ut som innan tvätten så det låter ju onekligen som en reklamation. Om du tvättat i 30 grader utan sköljmedel.Apple Pie skrev 2008-04-06 11:52:36 följande:Jag har tvättat min rosa sufflett i tvättmaskinen 30 grader precis om jag alltid tvättar min sand båda fleece och den blev alldeles skrynklig!!! Kan jag reklamera det? -
Beror på vilken vagn du har *s* Bee väskan till Bee och Cam väskan till Cam.Dis skrev 2008-04-06 14:59:26 följande:Vilken väska ska man köpa Cam eller Bee väskan?