Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Evitsa skrev 2008-03-31 20:29:49 följande:
    Hej tjejer!Jag undrar om ni vet om det är mycket billigare att köpa en bugaboo på nätet och vart isf man köper den?Det är en cameleon jag är ute efter.Nån som har tips?
    Vi har köpt stora saker som en vagn hos en lokal butik. Tycker dte känns säkrast. Men småsaker och kläder fyndar jag gärna på nätet.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stargirl
    myrslok skrev 2008-03-31 20:35:31 följande:
    Så nu är buggan ordentligt inkörd har gått på grus i skogen ¨åkt tunnelbana och bil med den samt gått i shoppingcenter.Och jag ÄLSKAR den. Blev lite småstenar bara som jag fick sitta och pilla bort från framhjulen när jag kom hem.kan man köpa nya framhjul som är svängbara om man sliter mycket på sina?
    Ja man kan köpa nya men det är bara den första månaden som de slits sen så ser de ungefär likadana ut läääänge. Men vissa har köpt nya hjul till Froggar som varit 3-4 år gamla.
  • Stargirl
    3småttingar skrev 2008-03-31 22:22:19 följande:
    Har vart i barnvagnsaffären idag o visat upp min rangliga vagn!Det visade sig att ena spärren hade lossat. Alltså den vita lilla knappen. Man kunde fälla handtaget genom att bara använda den ena sidans vita knapp. Så den är ju verkligen inte säker att använda nu!! Därför den är så lös o slapp på ena sidan.. Man kan ju liksom inte ta i och gå upp för trottarkanter eller liknande.Grr, undra hur de har blivit så? Nån annan som har haft det så?Dom skulle ringa bugaboo o kolla vad man kan göra.. dom har precis fått in vagnen så dom kan inget om den typ. Hoppas de går snabbt att fixa!
    Går inte att fixa...du får ett nytt chassi. Bugaboo lagar i princip ingenting. De ersätter med nya delar ist.
  • Stargirl
    steffo trish skrev 2008-04-01 12:31:16 följande:
    Men, deras egna babyskydd finns ju inte med på webben? Vart kan jag läsa mer om det? På webben kan man ju dessutom bara se adaptrar som passa Maxi Cosi..?
    Den lanseras i maj med leverans i Juli.
  • Stargirl
    steffo trish skrev 2008-04-01 12:49:33 följande:
    Sitter här och irriterar mig lite.Vår Cam har fastnat på någe vis, det går inte att fälla ihop den! När man ska ta ner handtaget till marken så vill liksom inte spärren lossna på vänster sida om ni förstår vad jag menar!Detta märkte vi på långfredagen och så ringde vi Barnbutikens service efter helgen. Sista mailet från honom fick jag i onsdags då han bad om serienumret på vagnen och det mailade jag tillbaka så fort jag kunde men sedan dess har vi inte hört ngt!?Är det någon som varit i kontakt med dem som vet hur de brukar gå tillväga med sånt här?Han skulle skriva en reklamationsrapport skrev han samtidigt som han bad om numret, men vad innebär det?
    Att han beställer ett nytt chassi från Bugaboo. Därför behövde de serienumret.
  • Stargirl
    3småttingar skrev 2008-04-01 16:00:56 följande:
    Finns de bruna parasoller? Är sommarsuffleten bäst på sommarn eller kan man lika gärna ha den vanliga? :)
    Ja den bruna är JÄTTEFIN!! Man kan lika gärna ha den vanliga på sommaren men kul att byta färg på ett billigt sätt.
  • Stargirl
    supermami skrev 2008-04-04 22:55:55 följande:
    kan man olja been pa ngt satt? om den fortsatter och ar trog?
    Den blir lättare med tiden man kan olja in med siliconspray i delar som "rör sig". Men jag tror mest det handlar om att få in rätt teknik. Jag och min man tycker att Bee är EXTREMT lätt att fälla ihop och upp. Jag gör det med en hand med dottern sittandes på höften.
  • Stargirl
    mamma2003 skrev 2008-04-05 12:26:56 följande:
    Äsch, jag kan inte se för jag har inte registrerat mig. Vad är spinners för något?
    gå in på www.youtube.com och sök på spinners stroller.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13