Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl
    vicki fredde skrev 2008-03-28 23:41:32 följande:
    Vilken sida kan man beställa och få bäst pris på när det gäller bugaboo bee?!Vill ha en men vill komma över en med det bästa priset såklart
    Man sparar väl ngn hundring på att beställa från Babytrader men mer än så blir det inte på Bee. Sen så tycker jag att det är skönast att köpa från butik....men det är jag det
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-29 09:38:17 följande:
    Jo som sagt , köpte du till något så tjänar man en hel del.Det jag rälnade på nu var Bee, babynest och en sommarsuflett till camen, det skulle gå på 5300.
    Jag hatar att köpa stora saker som vagnar på nätet....tycker det känns så otryggt. Men smågrejer som en extra suflett eller kläder no problem. Men det är jag det....
  • Stargirl
    myrslok skrev 2008-03-29 14:15:06 följande:
    Såg att man kunde beställa den för 7700 på barnbutikens webshop med endast bas. Är det färgen de menar då eller ingår ingen suflett???Passar på att fråga igen åker ni baklänges med camen i rulltrappor uppåt?
    Ja det är alltså utan topptyget dvs utan suflett, liggdelslock samt extra överdraget till sittdelen.
  • Stargirl
    myrslok skrev 2008-03-29 14:52:48 följande:
    Stargirl Jag är ju inte intresserad av liggdelen över huvud taget, men ingår det alltså ingen suflett till sittdelen heller?Sorry om jag är lite trög hehe.
    Liggdelen ingår alltid i basen. Det är topptyget som saknas då du köper bara basen.
  • Stargirl
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-29 14:59:44 följande:
    fast du kan ju köpa ett chassi samt sittdelen och topptyget separat. så du kan ju köpa allt så får du ju en sittvagn
    Ja fast det blir nästan lika dyrt att köpa alla delarna seperat om man inte hittar det mesta begagnat.
  • Stargirl
    rply skrev 2008-03-29 16:43:47 följande:
    Ni som har bee, är ni nöjda oså? Är i valet o kvalet och köpa en, men vet inte rikigt, så himla förvirrad, sålde ju min cam. Så antigen en BEE lr en annan. Vill gärna höra åsikter.
    Vi är jättenöjda med den. Använder den mer än jag trodde. Så smidig och skön att köra.
  • Stargirl

Jep...bra svar...

To Bee Så säger jag och min man oxå. Han vill alltid ta Bee ist för Cam fast jag kör gärna våran fina cam oxå.

• Stargirl
    Kajsan skrev 2008-03-29 19:55:38 följande:
    Nu har de tagit bort Bee på babytrader
    Jag tror att det kommer att kosta dem för mycket att frakta hit Bee samt ge nykunds rabatten..... Bara en gissning.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13