Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Duntoffla skrev 2008-04-09 11:39:48 följande:
     Leriga åkrar låter jag bli men vi har rätt stort grus på uppfarten.Har ni några tips utom på Blocket var man kan hitta begagnade vagnar? Känner att 8-9000 är lite för saftigt just nu.
    Tradera? Testa att pruta lite på Blocket. De flesta som haft sina vagnar ute ett par veckor är ofta beredda att gå ner i pris. Om det dessutom ingår en massa tillbehör kan du sälja dem separat på tradera och få ut en hel del för dem.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2008-04-09 11:43:57 följande:
     Tack för tipset! Har du en Cameleon?
    Ja och en Bee
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2008-04-09 11:51:54 följande:
     OK. ja, det är ju värt att kolla.
    Tänk så....

mycket tillbehör = du kan sälja dem och få tillbaka en hel del.

Transportväska, vinterhjul och åkpåse är egentligen de bästa tillbehören. De är lätta att sälja och man får mycket för dem.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    AnniPanni skrev 2008-04-10 16:02:53 följande:
    Finns det någon som har 08:a chassi som INTE glider?Testade ju mitt nu och nä det är bara att reklamera (dec -07 är det tillverkat).
    MIN är tiptop. Inköpt jan 08.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    leson76 skrev 2008-04-10 15:35:41 följande:
    hrm ska jag ta en dark kaki eller röd Bee?
    Vi har röd som jag tycker är toppen snygg....men dark khaki är verkligen snygg irl. Mycket snyggare än på bild.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Jenn83 skrev 2008-04-10 16:13:03 följande:
    Någon som beställt vagn från Bonti i Malmö? Hur har servicen varit? när vi varit där inne och tittat har servicen varit bra tycker jag, men hur funkar det sen med själva köpet?
    En kompis till mig har köpt sin Cameleon där. Hon verkar mycket nöjd med service etc.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-12 13:14:38 följande:
    ANG REGNSKYDDtycker regnskyddet är så total värdelöst, set är skit jobbigt och trögt att sätta på, har hört flera säga detsamma, har någon något tips på ett annat regnskydd, gärna genomskinligt!!! som passar till camen
    Men jag tror att ni gör fel. Jag tycker att det är skitenkelt att sätta på och snabbt går det. Ser ofta folk på stan med regnskyddet fel, därför är det svårt då den sitter fel.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13