mini2007 skrev 2008-03-19 14:31:12 följande:
Tjejer, hjälp mig! Funderar på att sälja cameleon och köpa Bee... Främst för att Bee´n verkar vara smalare (?) så att den kommer in i våran hiss. Men funkar Bee bra som enda vagn? Sonen är snart 4 månader, ligger fortfarande, och vi bor i lgnht i centrala Malmö. I trapphuset måste jag först upp för typ 10 trappsteg, sedan in i en gammal hiss med draggaller, cameleons stora hjul går inte igenom, så varje gång måste jag lyfta av liggdelen, fälla ihop chassit, ställa in chassit i hissen, fälla ut, på med liggdelen och när jag kommer upp till min våning... ja ni fattar, likadant igen :( Än så länge funkar det väl även om det är slitigt (svettig och stressad varje gång, hmm), MEN när sittdelen ska på? Om liten sover, måste jag väcka honom då, alltså ta upp honom? Och försöka göra detta med honom i famnen? Börjar bli dags att köpa sommargrejer ;) Onödigt om jag ska sälja... Så vad säger ni som har Bee? Kommer jag att ångra mig om jag säljer Cameleon och bara har Bee?
Jag har Bee och den skulle funka som enda vagn tycker jag. Det finns nån i tråden som har det så till deras son som är ca 6 månader. Jag har även Cam, och skulle jag välja skulle jag nog välja Bee som enda vagn då. Den är så enkel och lätt vagn.