• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Liam o Engla
    ååå, det verkar som att min 1-åring inte alls gillar sin cam hon skriker JÄMT när vi åker vagn. sen nu när hon fick åka paraplysulky i en vecka utomlands så har hon varit hur nöjd som helst.
    idag på promenad skrek hon enda tills hon fick sitta i storebrors EL scooter, då blev hon glad och skrattade förtjust. åååå, nån som varit med om samma problem?
    usch, jag vill verkligen inte sälja buggan....
    Liam 051107 Engla 070504
  • kath

Tack så mycket. Nu är jag mycket lugnare!! Tur att ni finns. Får se om jag blir med bugga i morgon då :)

• thj
    Videli skrev 2008-04-05 18:11:26 följande:
    thj,Kommer man kunna köpa sufletten till Bee löst? Jag hoppas på att det kommer komma i denim, men det förblir väl en dröm
    Hej
    inget hört om denim ännu men hoppas på kul nyheter med bugaboos  bästaste snällastes NATALI väntar ivrigt..
    Vet att de färger som finns nu sälj som enbart suflett för 385:-

Kramizz
  • Vallie
    Ms Ms Kanga skrev 2008-04-05 17:59:51 följande:
    du ska bara putta utifrån och inåt på de vita så hoppar den ur låst läge, inte trycka runt om
    hmm.. vaddå trycka utåt och innåt? jag förstår inte riktigt.
    Prövade ju i affären och på deras exemplar var det busenkelt..
  • Videli
    thj skrev 2008-04-05 18:18:51 följande:
    Hejinget hört om denim ännumen hoppas på kul nyheter med bugaboos  bästaste snällastes NATALIväntar ivrigt..Vet att de färger som finns nu sälj som enbart suflett för 385:-Kramizz

Då hoppas vi på det
  • thj
    Vallie skrev 2008-04-05 18:21:33 följande:
    hmm.. vaddå trycka utåt och innåt? jag förstår inte riktigt.Prövade ju i affären och på deras exemplar var det busenkelt..
    Har du svårt att få av liggdelen?

Tryck på utsidan av den vita fyrkantigaa detaljen inåt,sen lyfter du den upp.
    funkar inte det,då måste det vara ngt tokigt.
    För det ska vara  busenkelt..
    Kram
  • Vallie

förstår inte vad jag gjort för fel, men nu är det helt plötsligt busenkelt tror jag trodde jag var tvungen att trycka ihop runt om den vita grejen, det räckte ju med att bara putta in den utifrån.
    tur att ni finns och hjälper till!!!

någon som vet vad de två rektanguära svarta plastskivorna som fanns med vagnen är till för? var de bara skydd eller? de är rätt så stora...

• thj
    Vallie skrev 2008-04-05 18:36:39 följande:
    förstår inte vad jag gjort för fel, men nu är det helt plötsligt busenkelt tror jag trodde jag var tvungen att trycka ihop runt om den vita grejen, det räckte ju med att bara putta in den utifrån. tur att ni finns och hjälper till!!!någon som vet vad de två rektanguära svarta plastskivorna som fanns med vagnen är till för? var de bara skydd eller? de är rätt så stora...
    Bara skydd
    Kram
  • Vallie
    thj skrev 2008-04-05 18:44:48 följande:
    Bara skyddKram
    då var det som jag trodde,
    tack!!!
  • Teschty

Idag har jag provat sittdelen till min son 3 mån o 3 veckor. Han har skrikit senaste ggr vi har lagt tillbaka honom i liggdelen efter ha varit uppe (tex idag va vi o fikade, han va vaken o satt uppe, sen när vi la ner honom blev det ett ramaskri) Han verkar nöjd o glad i sittdelen, va ute en pytterunda innan, han somnade lika gott o jag fällde den i liggläge.
    Men JAG e inte lika nöjd, e han inte för liten? Känns så stort att ha den lilla kotten där i?
    E jag en nojig hönsmamma nu? Funderar på att byta tillbaka till liggdelen men jag vet inte.
    Va tror ni experter???

Alvin mammas hjärta
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13