• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Videli
    Hs Bobbo skrev 2008-04-05 17:23:15 följande:
    Äsch, hade du bott i Sv hade vi kunnat bytas - ville ha blå men fick ta svart för blå var slut. Men snart kommer suflett-tygerna o då ska jag ha en blå!
    Är det Bee sufletten som kommer?
  • Vallie

hej

har hämtat min bugga ca idag och jag har problem att sätta ihop den...

försöker få bort liggdelen så att man bara har ramen, men jag får inte bort den!!! Trycker på de båda vita fyrkantiga grejerna, men den lossnar inte, vad gör jag för fel?!?

• Dis

puffar för min fråga..ska bestämma mig om beställning, flyger om 2 veckor.

Dis skrev 2008-04-05 16:20:26 följande:
    Transportväskan ser bra ut på alla sätt. Men hur prisvärd är den kostar den inte 1000 kr, hur mkt krångel blir det utan? Om man endast flyger 2 ggr per år. Kan aman använda den i andra sammanhang?
  • modestyclara

Nu har även mitt chassi börjat krångla på höger sida vid handtaget. Skulle gå på bussen idag och helt plötsligt var gled handtaget upp på öger sida Jag var så säker på att mitt var ok efter som jag åkt buss massor i flera månader utan att det hänt nåt...man undrar ju om det kan vara en utmattningsskada? Fast det är väl fler aosm haft problem med helt nya chassin -eller?

Mailade Babytrader på en gång när jag kom hem och de skickar ett nytt chassi inom några veckor Skönt att man inte behöver bråka om det iaf...

• kath

Hej.

Någon som vet om det går att köpa nya frogklädslar? Jag är som ni vet inne på att köpa en frog men är lite sugen på en beige klädsel...

Tror frågan varit uppe förut men okar inte gå tillbaka och kolla. Någon som vet?

• Ms Kanga
    Vallie skrev 2008-04-05 17:47:11 följande:
    hejhar hämtat min bugga ca idag och jag har problem att sätta ihop den...försöker få bort liggdelen så att man bara har ramen, men jag får inte bort den!!! Trycker på de båda vita fyrkantiga grejerna, men den lossnar inte, vad gör jag för fel?!?
    du ska bara putta utifrån och inåt på de vita så hoppar den ur låst läge, inte trycka runt om
  • thj
    Dis skrev 2008-04-05 17:52:06 följande:
    Hejsan
    Bee/cam transportväskan med hjul kostar 1445:-det finns en cam transportväska som kostar 1000:-utan hjul.
    är toppen om man ska resa..
    Kramiz
  • Videli
    Dis skrev 2008-04-05 16:20:26 följande:
    Transportväskan ser bra ut på alla sätt. Men hur prisvärd är den kostar den inte 1000 kr, hur mkt krångel blir det utan? Om man endast flyger 2 ggr per år. Kan aman använda den i andra sammanhang?
    Dis skrev 2008-04-05 17:52:06 följande:
    Vi brukar resa/flyga 2-3 ggr per år och jag tycker det är värt varendra krona för väskan. Man kan ju även anv den som en resväska. Det påminner om en hockeytrunk, fast den är vadderad och det är ju det som gör den guld värd.
  • Fröken Småland
    mamma på vift skrev 2008-04-05 17:13:18 följande:
    Vi ska dit  bor ju inte så värst långt därifrån!! Oss blir det lätt att känna igen...kommer köra buggan med orange molnsuflett
    Då skall jag spana efter dig! Jag kommer att vara där på fredagen. Kör denimFrog med röd åkpåse
    kath skrev 2008-04-05 17:57:19 följande:
    Hej. Någon som vet om det går att köpa nya frogklädslar? Jag är som ni vet inne på att köpa en frog men är lite sugen på en beige klädsel... Tror frågan varit uppe förut men okar inte gå tillbaka och kolla. Någon som vet?
    Finns hos www.kidzshop.se i kanske fem färger, inkl beige. Kostar 1.595:- för varukorg, sittdel och sufflett.
  • Videli

thj,

Kommer man kunna köpa sufletten till Bee löst? Jag hoppas på att det kommer komma i denim, men det förblir väl en dröm

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13