• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • jessica1979

Det löste sig! Får man ändå 50 euro rabatten om man använder koden? Är det bara att kolla hur mkt det motsvarar i dollar?

• Vallie

kan inte sluta titta på min nya fina cam

två frågor till bara.

- ingår inte servicekitet när man köper vagnen? trodde det men jag kan ju vara snurrig med

- hur skulle ni bädda i er cam i vår/sommar? min plutt är planerad till mitten av maj och jag vet inte hur jag ska göra...
    behöver man lakan och kudde och sånt? en filt på bara? som sagt, hur gör ni, åkpåsen blir ju för varm då

• Mawe123

Jag fick rabatten i dollar i stället för i euro eftersom jag beställt i dollar, men samma summa i kronor som de skulle blivit i euro -hänger du med ;)

William 000213, Lowe 070712
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-05 20:02:04 följande:
    Eftersom du ska ha en bebis nu, tycker jag du ska köpa en cam :D
    Men...jag har ju en bebis...asg Min Gecko blir o är nog bra iallafall....asg
  • modestyclara
    Mawe123 skrev 2008-04-05 19:36:59 följande:
    Undrar lite över det här felet som vissa har med sina chassin..Idag skulle jag dra upp vagnen med sonen i, för två trappsteg och vips så gled handtaget ut och blev 5 cm längre.. som om jag skulle öppnat de vita spärrarna och förlängt handtaget ungefär.. Shit va skraj jag blev, trodde hela hantaget skulle lossna och vagnen åka i backen. Ska det vara så här, ibland måste man ju dra vagnen uppför ett par trappsteg, någon som haft liknande problem?
    Japp. Min gjorde så idag. Jag reklamerade såklart på en gång och anmälde alla nummer som står på chassit. De skickar ett nytt chassi till mig.
  • NovJenny

Tycker jag sett mycket nya chassin till salu. Hur kommer det sig?

• modestyclara
    Vallie skrev 2008-04-05 20:41:13 följande:
    kan inte sluta titta på min nya fina cam två frågor till bara. - ingår inte servicekitet när man köper vagnen? trodde det men jag kan ju vara snurrig med - hur skulle ni bädda i er cam i vår/sommar? min plutt är planerad till mitten av maj och jag vet inte hur jag ska göra...behöver man lakan och kudde och sånt? en filt på bara? som sagt, hur gör ni, åkpåsen blir ju för varm då
    Servicekitet ingår inte till nya chassit tyvärr

Jag har kört med en flanell-filt under huvudet för at tkunna byta lätt vid kräks och sedan olika tjocka filtar ovanpå beroende på hur kallt det är. Bebisar viftar ju runt rätt mycket med armar och ben så det är enklare att klä på dem ordentligt än att ha dem täckta med filt
  • modestyclara
    NovJenny skrev 2008-04-05 21:04:06 följande:
    Tycker jag sett mycket nya chassin till salu. Hur kommer det sig?
    Man får ju hoppas att folk skriver att de är defekta isåfall. Taskigt annars. Jag tycker nog affärerna borde begära tillbaka de defekta chassina så attt det inte inträffar några olyckor i framtiden med dem...
  • jessica1979
    Mawe123 skrev 2008-04-05 20:43:25 följande:
    Jag fick rabatten i dollar i stället för i euro eftersom jag beställt i dollar, men samma summa i kronor som de skulle blivit i euro -hänger du med ;)
    Förstår precis, antog att det var så Tyvärr blir det mer i svenska kronor från dollar än från euro, så min plan sket sig
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13