• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • sofie3

Är vagnen körbar med en hand?? Brukar hålla lilltjejen i handen.. någon som haft både uj och BB som kan berätta vilken som är mest lättkörd?

• Hs Bobbo
    sofie3 skrev 2008-04-11 21:35:18 följande:
    Är vagnen körbar med en hand?? Brukar hålla lilltjejen i handen.. någon som haft både uj och BB som kan berätta vilken som är mest lättkörd?
    Japp, kör den alltid med en hand när jag handlar, varukorgen i ena o BBn i andra! Hur enkelt som helst.
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • sofie3

Läste oxå i TS att det finns nån byteslista.. hur funkar det? Om jag nu byter med denna tjej tror ni kan kan byta med någon då eller verkar alla vilja den grå basen?? Många frågor men är så osäker på hur jag ska göra..

• dinana
    ja vagnen går utan problem att köra med en vagn. det är ju en fyrhjuling och på så sätt mer lättstyrd än en trehjuling. dessutom är den ju mindre än UJn, så den är lättare att komma fram med på till exempel bussen och i affären.
  • mallan brallan

Ett jäkla snack om bärselar/bärsjalar här!
    Starta en egen tråd, jag blir ju distraherad.

• mallan brallan

mollan nu: Oh! Berätta allt! Jag har ju oxå beställt från Neiman Marcus
    å de känns fan inte alls bra... vad gick hela skiten på? hur lång tid fick du vänta?
    tycker du att dom varit trevliga och tillmötesgående?

• Knyttet och K

Jag tycker också att den är väldigt lätt att styra med en hand. När jag hämtade stora barnet på dagis i förrgår var det rätt blåsigt, så jag fick hålla över lilla barnets ansikte med en hand för att hon inte skulle storkna. Det gick lätt att göra vagnen ändå, trots snömodd. Jag är väldigt nöjd med vagnen måste jag säga.

• Hs Bobbo
    mallan brallan skrev 2008-04-11 21:45:08 följande:
    Ett jäkla snack om bärselar/bärsjalar här!Starta en egen tråd, jag blir ju distraherad.
    Oooops sorry!!!
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Hannnas
    Kanon att köra med en hand, en av anledningarna att jag äääälskar den!! hade inte fungerat annars i min värld o då tilläggs att jag har svaga händer, handleder o är vek o mesig
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • mollan nu
    mallan brallan skrev 2008-04-11 21:47:47 följande:
    mollan nu: Oh! Berätta allt! Jag har ju oxå beställt från Neiman Marcuså de känns fan inte alls bra... vad gick hela skiten på? hur lång tid fick du vänta?tycker du att dom varit trevliga och tillmötesgående?
    592.73 dollar för bee med en mugghållare blev det.
    Jag sjabblade till det och uppgav fel adress. Dom mailade mig och bad mig ringa upp. Eftersom min engelska är rätt piss hjälpte en kompis mig att ringa, hon har bott i usa så hon är med på deras sjuktsnabba amerikanska. Hon chattade med dom online först oxå men ett samtal behövdes för att lösa det.
    3 kort provade vi (jag hade först ingen täckning på ett av dem sen var svenska banken stängd och sista kortet gick igenom) och jag tycker kundtjänsten var väldigt tillmötesgående.
    Paketet skickades den 5 februari och kom fram den 9:e vilket jag tycker är helt okej.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13