• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl

Bilden ovan, Placera den genomskinliga delen längst bak på softellet.

Dra den sedan framåt och sätt i de svarta pinnarna i "plupparna" i ramen.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Dra ner det svarta mot fötterna och fäst gummibandet under ramen. Om man vill så kan man spänna det svara över ramen men oftast behövs inte det.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Här ser ni hur det ser ut med gummibandet under ramen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Fröken Småland
    jule skrev 2008-04-12 13:06:30 följande:
    *rodnar* tack snälla, va söt du e du e inte så illa självtömde du plånboken el fick du behålla slantarna vi gav upp ganska snart fetr att jag stött på dig andra gången va helt slut å magen knorra oupphörligt... ha en underbar helg *kram*
    Hittade absolut ingenting, fanns ju inga Bugaboo-tillbehör till salu ju! Och förresten så har jag väl de flesta *viskar så inte min man hör*.

Förresten så gick jag precis efter dig. När jag höll på att lasta i vagnen i bilen så såg jag en svartvit tunika fladdra förbi vid ett övergångsställe en bit bort och tänkte att "där går ju fröken Västergötland". Men sen såg jag Frogen och insåg att det var du .
  • Liinda83
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-12 13:14:38 följande:
    ANG REGNSKYDDtycker regnskyddet är så total värdelöst, set är skit jobbigt och trögt att sätta på, har hört flera säga detsamma, har någon något tips på ett annat regnskydd, gärna genomskinligt!!! som passar till camen
    Jag har ett vanligt tullsa som är till sulkyvagnar är dock svart... genomskinligt vet jag inte..
    Men det funkar bra är dock inte så snyggt
  • S a C
    Stargirl skrev 2008-04-12 13:19:11 följande:
    Men jag tror att ni gör fel. Jag tycker att det är skitenkelt att sätta på och snabbt går det. Ser ofta folk på stan med regnskyddet fel, därför är det svårt då den sitter fel.
    Håller med, har inga problem att trä på det.
  • S a C
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-12 13:14:38 följande:
    ANG REGNSKYDDtycker regnskyddet är så total värdelöst, set är skit jobbigt och trögt att sätta på, har hört flera säga detsamma, har någon något tips på ett annat regnskydd, gärna genomskinligt!!! som passar till camen
    Axel & Ida har ett som är genomskinligt i huvudhöjd iallafall. Sen är resten blommigt.
  • SoFo89
    S a C skrev 2008-04-12 13:58:50 följande:
    Håller med, har inga problem att trä på det.
    Jag har inte heller några problem, går på ett par sekunder men däremot undrar jag en sak om regnskyddet på liggdelen! Det svarta gummibandet på regnskyddet, ska det bara under själva "skumgummi" ramen eller helt och hållet ner under hela liggdelen?
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • WilliamNellyJamie

STARGIRL

Tack så mycket nu ska jag träna men en sak dess pinnar, sitter de i? alltså har bara försökt 2 gånger har inte sett pinnarna????

Hjälp

William -98 Nelly -04 Jamie -07
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13