• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Anna k 71

Var kan man se vilken månad chassit till camen är tillverkat?

• SoFo89
    Anna k 71 skrev 2008-04-12 11:23:10 följande:
    Var kan man se vilken månad chassit till camen är tillverkat?
    På mitten "pinnen" som varukorgen sitter fast på
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • SoFo89
    Unna skrev 2008-04-12 11:17:55 följande:
    Angående felaktiga handtag på Cam...Jag har dragit i mitt handtag (med ena handen nedanför spännet och andra på själva handtaget) och det har inte glidit isär. Var jätteglad och tänkte att mitt handtag var ok (nov-07). Men när jag testade att sätta foten på bakaxeln och sedan dra på samma sätt så gled handtaget isär lite grann. Jag vet inte hur det kommer bli "i verkligheten", med barn i vagnen och uppför trappor och liknande. Ska man testa det först innan man reklamerar eller reklamera på en gång eftersom det sprillans nytt är så här...?? Det glider ju bara lite...
    Så var mitt från början, sen var det som om något "slets ut", det blev bara värre och värre.
  • thj
    Duntoffla skrev 2008-04-12 10:09:35 följande:
    Någon som har tips på var man kan handla Bugga-tillbehör via nätet?
    Vad behöver du?
    Kramizz
  • thj
    SoFo89 skrev 2008-04-12 11:43:42 följande:
    Så var mitt från början, sen var det som om något "slets ut", det blev bara värre och värre.
    Hej vännen
    Jag har tyvärr inte kunnat ta ngn bild på orange/offwhite ((Min kamera har pajat))
    Men ny är på ingång ..
    Men det såg så läckert ut
    Kramizz
  • SoFo89
    thj skrev 2008-04-12 11:52:30 följande:
    Hej vännenJag har tyvärr inte kunnat ta ngn bild på orange/offwhite((Min kamera har pajat))Men ny är på ingång..Men det såg så läckert utKramizz
    Yey, vad snällt!
    Kan tänka mig att det blir fint
  • jule
    mamma2003 skrev 2008-04-11 18:22:55 följande:
    Rapport från Baby- och barnmässan i Göteborg: En stor besvikelse på Bugaboo-fronten. Nog för att det var många "privata" Buggor ute och blev rastade men bara en monter hade en liten Cameleon undangömd bakom en P&T. Trist. Däremot såg jag den nya ljusa blå IRL som jag lagt undan en peng i ett särskilt fack i plånboken för att köpa men ångrade mig. Den föll mig inte alls i smaken *sorry ni som har den*Spanade nyfiket och skeptiskt in nya Bugaboo-kopian; zero2four. Första kopian som faktiskt gått att jämföra med Bugaboo. Jag menar First Wheels och Baby Travel Smart och de där, det är som att jämföra en personbil och en cykel tycker jag. Men den här var inte så illa som jag hade trott, även om det såvitt jag kan bedöma är en sämre kopia. Priset blir 6.000:- för en duo och vagnen har en fördel som Bugaboo inte har; den går att fälla i en del. Superlätt!Taskig bild Så även om jag skulle välja Bugaboo så kommer jag inte fnysa jättemycket åt den här lilla utmanaren.Och så till sist, stötte på Jule på mässan *vinkar*. Söt som socker är hon, bara så ni vet .
    *rodnar* tack snälla, va söt du e du e inte så illa själv
    tömde du plånboken el fick du behålla slantarna vi gav upp ganska snart fetr att jag stött på dig andra gången va helt slut å magen knorra oupphörligt... ha en underbar helg *kram*
  • WilliamNellyJamie
    ANG REGNSKYDD

tycker regnskyddet är så total värdelöst, set är skit jobbigt och trögt att sätta på, har hört flera säga detsamma, har någon något tips på ett annat regnskydd, gärna genomskinligt!!! som passar till camen
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Stargirl
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-12 13:14:38 följande:
    ANG REGNSKYDDtycker regnskyddet är så total värdelöst, set är skit jobbigt och trögt att sätta på, har hört flera säga detsamma, har någon något tips på ett annat regnskydd, gärna genomskinligt!!! som passar till camen
    Men jag tror att ni gör fel. Jag tycker att det är skitenkelt att sätta på och snabbt går det. Ser ofta folk på stan med regnskyddet fel, därför är det svårt då den sitter fel.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13