• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • WilliamNellyJamie
    Sittdyna

någon frågade om Ditten Datten igen såg jag vet inte om någon svarde men det är en medlem här på fl som syr dem och jag har beställt en men den kommer i morgon sätter ut bild då men det finns bild i galleriet  på någon som köpt redan...

ska sedan har jag anlitat en här på tråden för att sy suflett i samma tyg för jag har nämligen köpt samma tyg som sittdynan, sen blir det fler sufletter....
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • jessica1979
    Unna skrev 2008-04-12 17:35:16 följande:
    Har sett både grå/offwhite och grå/sand. Tycker offwhite var snyggast, men skulle själv inte köpa den då jag misstänker att smuts syns för mycket på den... Själv köpte jag grå/brun!
    Mmmm, det är det som är frågan och så vet jag att iaf någon har pratat om att barnet blir bländat eftersom sufletten är så ljus. Om du någon läser det här eller någon annan som har offwhite el. sand för den delen så släng gärna in en åsikt Men hur mkt smuts kan det bli på topptyget egentligen, känns som bastyget är det som får ta största smällen eller?
  • Abunai

tack för all hjälp med regnskyddet, ska testa imorgon!

• Hs Bobbo
    jessica1979 skrev 2008-04-12 18:49:43 följande:
    Mmmm, det är det som är frågan och så vet jag att iaf någon har pratat om att barnet blir bländat eftersom sufletten är så ljus. Om du någon läser det här eller någon annan som har offwhite el. sand för den delen så släng gärna in en åsikt Men hur mkt smuts kan det bli på topptyget egentligen, känns som bastyget är det som får ta största smällen eller?
    Se mitt inlägg nr 4382.
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • jessica1979

Hs Bobbo skrev 2008-04-12 18:36:37 följande:

Jag har grå bas och både sand- och offwhite top. Hm, det var ju några som häromdagen tyckte att det skar sig o blev för mga nyanser av beige m sand o sandåkpåsen... Haha jag har grå bas, sandåkpåsen o vita sufletten nu! O tycker det är skitsnyggt!Nej, jag har inte märkt att den vita sufletten skulle blända Alvin, och han är väldigt sol- och ljuskänslig, avskyr att få för mkt ljus i ögonen. Visst får man vara lite försiktig för att inte smutsa ned den - men jag har den i stallet (!) o enda gången den blev lite lortig var när jag strök min skitiga jacka mot den. Men det var bara att torka av så var den fin igen. Så jag skulle inte säga att den är ömtålig heller.
    Tack för ditt svar! Det låter ju bra!
  • asaki

någon som kan hjälpa mig med en liten sak? köpte ett parasoll till buggan idag, och nu undrar jag över den svarta räfflade delen högst upp på skaftet.. går den att böja? på andra barnvagnsparasoll brukar det ju sitta en fjädrad del där uppe, men den här svarta delen känns så hård så jag vågar inte testa..

• modestyclara

Jag satt och tittade på handtaget på min vagn när jag åkte buss. Jag har ju en sån där ny cam med defekt handtag. Då såg jag att de små stjärnskruvarna på insidan av snäppfästena satt helt löst. Jag kunde skruva i dem med nageln... Undrar om det är för att skruvarna lossnar som handtaget glider? Isåfall borde det ju bara vara att skruva i dem igen?

• modestyclara
    Hannnas skrev 2008-04-12 16:08:05 följande:
    Pinsam fråga men vad har man eg sittdynan till, menar vad är funktionen? Kalassnygga är de ju!!
    Är ju praktiskt att bara ta av och tvätta dynan istället för hela sittdelsklädseln efter att vagnen huserat en lerig unge
  • WilliamNellyJamie

ja sittdynan har jag för att sätta färg samt mycket mjukare samt ta av och tvätta.....

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Fröken Småland
    modestyclara skrev 2008-04-12 20:11:20 följande:
    Jag satt och tittade på handtaget på min vagn när jag åkte buss. Jag har ju en sån där ny cam med defekt handtag. Då såg jag att de små stjärnskruvarna på insidan av snäppfästena satt helt löst. Jag kunde skruva i dem med nageln... Undrar om det är för att skruvarna lossnar som handtaget glider? Isåfall borde det ju bara vara att skruva i dem igen?
    Det räcker tyvärr inte... Har provat.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13