• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • TjorveniSkåne

AnniPanni inlägg 5305:

Jag fårstår inte helt trots din fina förklaring.

När jag har vagnen i normalt körläge så är handtaget inte helt fast, man kan vicka det lite upp och ner. Betyder det att vi har fått ett felaktigt chassi?

• potatis
    skrutthumlan2 skrev 2008-04-22 18:02:40 följande:
    ni vet säkert redan detta, men de har ju rea på simpleworld.30-70% (mest 30%), bla på lite bugaboo grejer som toppar etcsåg en demin och så lite andra blandade färger. köpte ett blått bugaboo parasoll, fanns bara ett svart o grått kvar sen....såg dock inga bugabooåkpåsar....
    Hur ser man priser o rea på den varan man e intresserad av??
    Kan det inte bli maj snart??
  • Kajsan
    TjorveniSkåne skrev 2008-04-22 18:58:47 följande:
    AnniPanni inlägg 5305:Jag fårstår inte helt trots din fina förklaring.När jag har vagnen i normalt körläge så är handtaget inte helt fast, man kan vicka det lite upp och ner. Betyder det att vi har fått ett felaktigt chassi?
    Kan du dra upp det trots att du låst det?
  • Bellahhh

En vill komma och köpa min gecko NU, men då får jag ju bära Noah till dagis imorgon :( Och då kan jag ju inte köpa från babytrader utan måste köpa den här..Vad hade ni gjort?

Min familj är finast
  • Duntoffla
    Bellahhh skrev 2008-04-22 19:14:52 följande:
    En vill komma och köpa min gecko NU, men då får jag ju bära Noah till dagis imorgon :( Och då kan jag ju inte köpa från babytrader utan måste köpa den här..Vad hade ni gjort?
    Får du ett bra pris på den och du tror att du inte kommer få det sen så skulle jag sålt nu. Kan du inte låna ngn vagn av en kompis så länge?
  • RååSa BuBBlan
    Bellahhh skrev 2008-04-22 19:14:52 följande:
    Får du bra pris så hade jag sålt nu...
    TjorveniSkåne skrev 2008-04-22 18:58:47 följande:
    AnniPanni inlägg 5305:Jag fårstår inte helt trots din fina förklaring.När jag har vagnen i normalt körläge så är handtaget inte helt fast, man kan vicka det lite upp och ner. Betyder det att vi har fått ett felaktigt chassi?
    handtaget är vickbart, helt normalt..
    de felaktiga chassina släpper höger sida en aning vid snäppfästena där man höjer och sänker handtaget, alltså du kan dra handtaget ur fästet nån/några cm.. Lossnar helt gör det dock inte, men de känns obehagligt när det glider..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Bellahhh

Nej jag har ingen panik en skall komma på lördag också och det är många som har hört av sig, ev. kan jag bära honom till dagis imorgon och ta svärmors brio från 80-talet efter det så länge *ryser* hahaha

Min familj är finast
  • Bellahhh

Ska man köpa Cam el. Bee då? Alla verkar få fel på sina cam?

Min familj är finast
  • TjorveniSkåne

A ha, jag ska alltså dra i handtaget uppåt/bakåt, och se om det släpper efter? Ungefär samma belastning som det blir om man drar vagnen uppför en trappa?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13