zarahz skrev 2008-04-22 22:11:28 följande:
Jag ska försöka hjälpa dig!! Den glattiga sidan e huvudändan...Remmarna ska ner i fickorna på sidorna av liggdelen...Metallplupparna fäster du regnskyddet i å även sittdelen sen.... Hoppas du blev lite hjälpt iallafall......... tro mig, vi hade världskrig här hemma när vi byggde Bugga!!!Lycka till!!
Lourdes skrev 2008-04-22 22:12:18 följande:
LillaMiss Piggy skrev 2008-04-22 21:57:43 följande: Det är den glattig asidan som är huvudändan! Remarna skall vara i fickorna på sidan av liggdelen!
potatis skrev 2008-04-22 22:13:15 följande:
När du lägger i madrassen ser du vilken sida som passar/är rätt... Remmarna kan du stoppa i i små fickor på sidorna... Metal-plopparna som sticker ut är sen till sittdelen! O de metalplattorna som sticker ut... menar du de som finns i en sydd kanal längst med, på höjden fram o bak?För de går att ta ut så man kan fälla ihop liggdelen plattare när den ska fällas ihop...
Tack tjejer!! Jag och pappa satt i 2 timmar med vagnen

Det var nästan värlskrig här oxå kan jag lova!
Ok, glattiga sidan är huvudänden. Då var det rätt.

Nu vet jag oxå att plupparna SKA vara där. Remmarna har hamnat vid plupparna men nu vet jag vart dom ska vara.
" O de metalplattorna som sticker ut... menar du de som finns i en sydd kanal längst med, på höjden fram o bak?
För de går att ta ut så man kan fälla ihop liggdelen plattare när den ska fällas ihop..."
Ja, det är dom jag menar!!! Ska dom vara kvar när man har bebis i vagnen?
Jo , jag glömde fråga om sufletten. Hur får ni den så stram och fin?? Min kommer inte hela vägen fram. Den åker tillbaka och "säckar ihop" på baksidan

Dessutom så täcker inte suffletten suflettbågarna helt