Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
Åh så söt den blev Maria. Underbart med blommorna och slingorna kring bokstäverna. Köpte också de utstickarna på kursen men har itne anv de än så klart.
Meehh... vad tråkigt att de inte vågar visa sin uppskattning. Dåligt
. Tror att ALLA här inne hade reagerat lika dant. Våra tårtor är våra konstverk, klart man vill ha beröm ![]()
Tack JFL
!!
Jomenvisst, skönt att ni oxå tänker likadant. Sitta och glufsa i sig och sen inte ens säga nåt, suck. Men de är såna när svärmor bjuder på middag oxå, ingen säger nåt om hur gott det är utom typ jag och sambon och några till. Och det ÄR alltid jättegott, de är jätteduktiga på att laga mat. Dessutom tycker jag det är ännu viktigare när de som svar på när jag sa att det var kokoskola och mango såg lite frågande och skeptiska ut, då vill man ju verkligen veta och jag äter inte tårtan själv heller så det är ju lite viktigt vad andra tycker.
Aiwendil - Ja då är det ju inte lätt
men jag antar att hon menar det första men man kan ju aldrig veta säkert och det är ju lite störande ![]()
Maria: vad tyckte din sambo om tårtan? Åt han av den?
Nämen fy vad tråkigt Maria , det är ju A&O att få veta om tårtan "föll i god jord" eller inte. Usch vad taskigt!
Det låter gott ialla fall ![]()
Vilka träliga människor att bjuda! Nånting kan man ju säga iaf!
Jag måste bara få visa *skrattar högt*
http://tjuvtittat.se/tankefel/till-skillnad-fran-pojkvanner-som-har-onda/