• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • rimmis

Maria: Visst är det svårt att göra tårtor som inte hör till "stilen"? Om man får skriva så? Det är allra bäst när man får bestämma helt själv tycker jag Skrattande

Vilka söta kids ni har flickor! (Hur lägger man in stora kort???)

KRAM

• Ankmor
    rimmis skrev 2008-05-28 17:47:49 följande:
    Maria: Visst är det svårt att göra tårtor som inte hör till "stilen"? Om man får skriva så? Det är allra bäst när man får bestämma helt själv tycker jag Vilka söta kids ni har flickor! (Hur lägger man in stora kort???)KRAM
    Stora kort får du genom att klicka upp bilden i galleriet och kopiera den - sedan klistra in bilden i tråden.
    Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • JFL

G-E: Heeeej vännen. Nej det är ju det jag inte har, tyvärr. Har inte gjort någon arbetsbeskrivning på dem.

Rimmis: Har du firefox måste du klicka upp bilden i ditt galleri till ett nytt fönster och markera bilden och kopiera. Sedan klistra in bilden i tråden.

I ღ cakes
  • MariaX m 2

Tack för tipset JFL, ska leta lämpliga kex

greeneyes - skönt att skrämma tårtbeställare, vet lite hur det känns Men det är ju inte roligt med för många tårtor, en i veckan är lagom för mig Nästa vecka har jag två, kanske tre och veckan efter ev tre oxå. Inte bra egentligen, jag blir så stressad.

rimmis - Jaa jättesvårt Man får försöka vrida lite på idén så det funkar, jag vill inte göra tårtor som jag inte tror på. Så desperat är jag inte, jag tårtar ju för det är roligt 

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Solaika

Maria Kyss

Greeneyes - tack Ja, inte är dom stora. 8 dagar gamla idag o väger 7 gram. Lite päls börjar dom få. Finns ett par nya bilder på samma länk nu

Tårtor va det jag.. jag har ingen luuuust..

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • MariaX m 2

Jag har inte heller lust Jag tror tårtan blir en flopp, suck, jag skulle gjort en dosa istället... Jaja, nu har jag pergamentet och rosen, jag får köra på det ändå. Men dåligt kommer det bli...

Dags att göra SP, blä, det är det tristaste som finns tror jag...

• Ankmor

Måste bara sticka inom en snabb sväng och tala om att jag idag har ätit den godaste lunchen jag någonsin ätit!
    Vi fick långlunch beviljad av chefen och åkte till http://www.lastazione.se/ och åt lunch.
    Jag tog kyckling med pasta i marsala sås & parmesan. Det var så gott att jag nästan smälte bort!
    Dit kommer jag åka fler gånger!

• MariaX m 2

Ja nu är snustårtan färdig iaf, den blev väl helt OK. Hade dock föredragit att inte lägga på snusprillorna... Skrattande

Fylld med rårörda hallon och mandelgrädde, såååå himla gott det är!! Är dock lite orolig för tårtan, den ska resa med tåg i 45 minuter imorgon...Fundersam Det är visserligen inte mitt problem eg men....

• Ankmor

Maria; Den tårtan är definitivt ingen flopp! Den är ju ursnygg!
    Jag tycker att du fått ihop det väldigt bra - stilrent, trots att det är snus () inblandat!

• MariaX m 2

Tack Ankmor Kyss!!
    Nä en flopp blev det inte som tur var men snuset ser lite malplacerat ut Men så blir det när man ber mig om en sån typ av tårta

Svar på tråden Sockerpullornas tråd