• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Ankmor
    Solaika skrev 2008-06-03 10:35:31 följande:
    Nämen oh, tack JFL - jag håller med de andra. Vilket modelleringsarbete Greeneyes - Tack söta du Ankmor - jag har visserligen läst franska.. men inte tillräckligt för att kunna översätta. Jag kan försöka hitta lite tid i helgen o höra om mamma kan hjälpa. Hon är ganska bra på franska.
    Jag har hittat en fin dikt på engelska. Den översatte jag via en gratissida - kanske din mamma kan titta på den franska översättningen och se om det är korrekt översatt?
    Om inte kanske hon kan hjälpa mig med en riktig översättning?

Min syster skall höra med sin svärmor om de har någon fransk lärare på skolan som hon är rektor för... Alla trådar dras i just nu
    Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • Maraschino
    Smiter förbi och berättar att igår kl 18.49 kom en liten kille till världen!!!

Vi kom in till förlossningen vid 17 pga vattenavgång, värkarna började först därinne efter ett tag. Tog två krystvärkar så var lillen ute, ingen lustgas fick jag!!

Ska berätta mer sen nu är det nån som vill ha mat!
  • greeneyes

Marascino: STORT GRATTIS!!!

Aiwendil: Usch, lider med dig. Hoppas du mår bättre nu..

Själv är jag så VANSINNIGT FÖRBANNAD att jag håller på att explodera. Eftersom vi inte får diskutera beställningar här i tråden så får ni som vill veta ett meddelande i inboxen, men kan säga som så att det rör beställaren studenttårtorna till imorgon.. Eller fd beställaren kanske jag borde skriva. *morrar*

Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • MariaX m 2

Ååååhh GRATTIS Maraschino !!! Vad skönt att allt gått bra !

greeneyes - Usch för jobbiga beställare !! Kan inte undgå att undra vad som har hänt... Hoppas det löser sig på nåt sätt iaf!

JFL - Supersnyggt modellerat !! Undrar oxå hur man får till det krusiga håret

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Sexymala

Åh, Grattis Maraschino!! Han ville snabbt ut han!! Gud va kul!

Han heller inte sluta undra vad som hänt, greeneyes!!! *nyfiken*

• Ankmor
    Maraschino skrev 2008-06-04 15:56:20 följande:
    Smiter förbi och berättar att igår kl 18.49 kom en liten kille till världen!!! Vi kom in till förlossningen vid 17 pga vattenavgång, värkarna började först därinne efter ett tag. Tog två krystvärkar så var lillen ute, ingen lustgas fick jag!! Ska berätta mer sen nu är det nån som vill ha mat!

GRATTIS!! Jisses, vilken sprinter!
    Väntar otåligt på bilder av underverket. Jag vill ju se hur ditt senaste modelleringsjobb ser ut!

Greeneyes - inboxa mig, jag är också nyfiken!

Solaika - Det blir inget med dikter o poesi på franska - de skiter i det! Men tack ändå!

Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • annis41
    Maraschino skrev 2008-06-04 15:56:20 följande:
    Smiter förbi och berättar att igår kl 18.49 kom en liten kille till världen!!! Vi kom in till förlossningen vid 17 pga vattenavgång, värkarna började först därinne efter ett tag. Tog två krystvärkar så var lillen ute, ingen lustgas fick jag!! Ska berätta mer sen nu är det nån som vill ha mat!
    GRATTIS!!!

greeneyes hoppas att det löser sig, men man kan ju känna lite oro ibland när det är nån som vill ha tårta till många personer.
  • greeneyes
    annis41 skrev 2008-06-04 18:34:47 följande:
    GRATTIS!!!greeneyes hoppas att det löser sig, men man kan ju känna lite oro ibland när det är nån som vill ha tårta till många personer.
    njae, det löste sig väl inte direkt, beställaren hade dålig ursäkt för att dra sig ur nu när jag redan stod med klara fyllningar..
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • annis41
    greeneyes skrev 2008-06-04 19:44:01 följande:
    njae, det löste sig väl inte direkt, beställaren hade dålig ursäkt för att dra sig ur nu när jag redan stod med klara fyllningar..
    Fy vad elakt, dessutom kostar ju fyllningarna pengar med o den kostnaden borde ju beställaren stå för iaf. Det är ju det minsta man kan begära....
Svar på tråden Sockerpullornas tråd