• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • JFL

Hihi tack.
    Jo jag har anv mig av det gamla hederliga gen-verktyget. Elsa gjorde jag till exakt kopia av mig själv (enklast så), verktyget funkade så bra på Elsa så jag anv det på Alice också och hennes lockar börjar framträda nu. Jag har testat lite olika färger på hudtonerna, gav Alice en brunare färg eftersom Elsas blev lite för ljus.

Aiwendil: Kram!

G-E :Det var det fräckaste!!!!

I ღ cakes
  • JFL
    Maraschino skrev 2008-06-04 15:56:20 följande:
    Smiter förbi och berättar att igår kl 18.49 kom en liten kille till världen!!! Vi kom in till förlossningen vid 17 pga vattenavgång, värkarna började först därinne efter ett tag. Tog två krystvärkar så var lillen ute, ingen lustgas fick jag!! Ska berätta mer sen nu är det nån som vill ha mat!
    Åh GRATTIS!!!
    I ღ cakes
  • annis41

Jag har varit lite frånvarande här i tråden ett tag nu men det är fullt upp här. Dottern tar studenten nästa fredag så det ska göras tårtdekorationer och en massa andra förberedelser till det dessutom har jag en bestälnning på tårta till 50 personer (2*25) till samma dag. Den ska vår jänkare bli klar, jag håller på med inredningen och vi får de nya rutorna idag.....Tänk om dygnet hade 48 timmar för man ska ju hinna jobba också......

• Ankmor
    annis41 skrev 2008-06-05 10:18:45 följande:
    Jag har varit lite frånvarande här i tråden ett tag nu men det är fullt upp här. Dottern tar studenten nästa fredag så det ska göras tårtdekorationer och en massa andra förberedelser till det dessutom har jag en bestälnning på tårta till 50 personer (2*25) till samma dag. Den ska vår jänkare bli klar, jag håller på med inredningen och vi får de nya rutorna idag.....Tänk om dygnet hade 48 timmar för man ska ju hinna jobba också......
    Du är väl mamma? Då har man åtta armar har jag hört!

Lycka till!
    Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • annis41
    Ankmor skrev 2008-06-05 10:26:09 följande:
    Du är väl mamma? Då har man åtta armar har jag hört! Lycka till!
    Ja minst o sen kan man klyva sig också så man kan vara på minst tre olika ställen samtidigt Förvånad
  • MariaX m 2

Usch, jag sitter här och väntar hem sambon från annan stad, han har varit och tagit farväl av sin döende pappa... Så hemsk det är, att säga farväl för alltid... Och jag ska göra tårtor och gå på fest imorgon, snacka om att kastas mellan olika faser i livet. Nästa vecka ska vi begrava min morfar som dog för ett par veckor sen oxå... Suck, det var visserligen bra för morfar, han var olycklig och märkte troligen ingenting men ändå

Vill väl inte säga nåt med detta eg, känns bara tungt.

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Aiwendil
    Maraschino skrev 2008-06-04 15:56:20 följande:
    Smiter förbi och berättar att igår kl 18.49 kom en liten kille till världen!!! Vi kom in till förlossningen vid 17 pga vattenavgång, värkarna började först därinne efter ett tag. Tog två krystvärkar så var lillen ute, ingen lustgas fick jag!! Ska berätta mer sen nu är det nån som vill ha mat!
    Grattis tusen gånger om. Så mysigt
    MariaX m 2 skrev 2008-06-05 14:45:28 följande:
    Usch, jag sitter här och väntar hem sambon från annan stad, han har varit och tagit farväl av sin döende pappa... Så hemsk det är, att säga farväl för alltid... Och jag ska göra tårtor och gå på fest imorgon, snacka om att kastas mellan olika faser i livet. Nästa vecka ska vi begrava min morfar som dog för ett par veckor sen oxå... Suck, det var visserligen bra för morfar, han var olycklig och märkte troligen ingenting men ändå Vill väl inte säga nåt med detta eg, känns bara tungt.
    Åh, jobbigt jobbigt...
    *kramas*

JFL
    Kramar tillbaks... tack.... det värmer (mer än sommarvärmen utanför)
    Mamma till Carl ISAK Gimli - 2007.03.09
  • Ankmor

Tjejer!

Jag "sprang" på Chutzpah  på BröllopsTorget!

Hon ville att jag skulle hälsa att allt är bara bra och att hon saknar "tjejerna i tråden".

Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • greeneyes

maria: usch, förstår hur jobbigt det är tänker på er!

Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
Svar på tråden Sockerpullornas tråd