Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
Maria: Jättefin tårta...som vanligt!
JFL: Ja, jag har firefox :=) Har inte testat det du skrev så då får jag ta och göra det.. Jag tackar och niger..

maria: jättefin blev ju tårtan, o snuset ser (äckligt nog
äkta ut!)!
rimmis: åh, vilka söta tjejer
solaika: hur gick det till slut med tårtorna?
Maraschino: åh, spännande! lycka till med kommande tillökningen o lova att uppdatera här så fort du orkar så vi får höra hur det gått!
JFL: heeej vännen! meh, jag måste vara helt snurrig, hade för mig att jag sett bilder på hur du hade ställt upp orkidéblad på tork etc.. *kliar mig i huvudet*.. har du nån semester i sommar? ses? *miss u*
vinkar till alla andra *förlåt om jag missat kommentera nåt*
...själv är jag tillbaka heltid på jobbet idag, har jobbat typ varannan helg innan. Börjar med två frånvarande kolleger så jag är helt solo.. inte kul, o om några minuter blir det fullt upp resten av dan..
Tack för era snälla kommentarer om min tårta
!! Jag har dock inte hört nåt hur det gick med tågresa och allt men det gick förhoppningsvis bra
Och jag håller med, snus är jätteäckligt...
Söta tjejer rimmis
!!
Solaika - Undrar oxå hur det gick? bilder?
greeneyes - Oj heltid, det låter jobbigt. Vad jobbar du med förresten?
*puffar* deltagarlistan för sockerpullsträffen
maria: jag jobbar på arlanda, på fraktkontor. kul men högt tempo till och från o mycket problemlösning. skiftarbete. så nu är dotterns pappa hemma med henne - nyttigt att släppa kontrollbehovet ![]()
MariaX: Fin tårta. Älskar den tjocka stammen på rosen och det snedskurna snittet, hur har du byggt upp stammen?
Rimmis: Strålande att det funkar. Vad stor Alicia har blivit
G-E: Jo jag har semester, 3 v i juli. Har inte bokat in än exakta dagar för Skåne och landet men det är där vi kommer vara mest
.
Jag har orkideer på tork i galleriet men det är bara enstaka och inga bilder med hur jag har gjort dem. Det är till Moogns svarta bröllopstårta.
Idag, söndag 1/6, firar vi 18-års dag.
Idag för 18 år sedan dansade vi vår första dans, kysstes vi för första gången - på min studentbal...
OM du läser detta Tussa - skvallra inte till Fredrik som skvallrar till Kent - han skall själv få komma ihåg det! och du skvallrar inte till Kent heller! ok? ![]()