• Emelianfian

Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?

Vi anväder pampers till dottern och dom är superbra. tidigare körde vi med libero men dom funkade inte bara när hon var nyfödd. tyvärr så kostar ju pampers rätt mycket så har testat huggies och euroshoppers men dom var helkassa luktade så mycket kiss direkt och läckte. Så jag letar vidare lite på att finna något liknande pampers men till ett billigare pris men finns inte det så får vi köra på pampers iaf :) huvudsaken är att dom funkar på henne!

• Svar på tråden Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?
  • Uncia

Lidl ska tydligen ha något blöjmärke till bra pris.. ett par hade det till sina 2 barn och tyckte dem var bra.

är så olika... för oss så är libero kanon.

• Saaaraa

vi kör med libero, pampers läckte igenom så vi har fortsatt med libero. Huggies luktade äckligt..när hon kissade en gång så stank det verkligen om blöjan.

• trötter22

lidls blöjor är lik pampers i modellen, dom e skitbra. tror dom kostar ungeför 77kr för ett paket med 50 blöjor ungefär. har aldrig kollat mängen eller priset så noga

• Emelianfian

Tror säkerligen att det kan bli Lidls senare iaf.. för har hört lite att dom ska vara bra..

• CanelaCaliente

vi kör med coops. Kostar 79:- för 70 st (5-8 kg)

Jag älskar min bebis
  • trollbottom

Tygblöjor och engångs på natten. Just nu kör vi med eldorados blöjor. Dom funkar lika bra som dyrare märkesblöjor. Fast han kissar inte så mycket på natten.

Tygisarna är riktigt smidigt och vi sparar massor med pengar.

• Petris o Limpan

På city gross finns blöjor för 49.90. De e helt suvveräna. Dagis har liknande. Tycker de nästan e bättre än både Libero o Pampers!!!!
    Testade nya Huggies 12 h men tycker inte de verkar bättre.

• oskarzakknikkis mamma

vi kör lidl och huggies till natten!
    lidel blöjorna är helt oki dagblöja... och kostar som sagt inte så mycket!

• miaelund

Vi kör m Willys bjöjor, ungf samma modell som Pampers. (inte lika bra resår dock, men vi tycker om den)

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07, matte t Lisa o Greta.
Svar på tråden Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?