• Emelianfian

Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?

Vi anväder pampers till dottern och dom är superbra. tidigare körde vi med libero men dom funkade inte bara när hon var nyfödd. tyvärr så kostar ju pampers rätt mycket så har testat huggies och euroshoppers men dom var helkassa luktade så mycket kiss direkt och läckte. Så jag letar vidare lite på att finna något liknande pampers men till ett billigare pris men finns inte det så får vi köra på pampers iaf :) huvudsaken är att dom funkar på henne!

• Svar på tråden Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?
  • Tingen

Vi har provat nästan alla typer av blöjer. sedan har det blivit olika blöjor eftersom de har passat olika bra på killen och tjejen. Här har euroshoppers blöjor fungerart kanon! Inget bredvid. Tror att det är olika från barn till barn hur det passar, även är det skillnad mellan storlekar. Nu har dottern Icas egna byxblöjor och de är lite stora men de läcker inte. Kille har slutat med blöjor Lidls blöjor är bra även de. Pampersblöjorna fastnade på killen men inte på tjejen. Libro fungerade på båda

Det finns folk som ljuger sig in i sin sannings fanatism.
  • Sowa1974

Ica´s är helt OK. Inte lika mycket "resår" som Pampers.
    Använder dem när vi är hemma på dagarna.
    På nätterna och när vi är ute och far använder vi också Pampers.
    Tycker de är suveräna!

• Lycka 80

Har mestadels använt libero men nu har vi Pk´s och jag märker ingen skillnad förutom priset Pk´s =billiga

• Stajn

Till Hugo har vi Libero och Saga använder både Libero och Coops egna blöjor, de är klockrena på henne! Kanske värt att testa? Vi köper 3 paket för 180 :)

Saga -05 ~ Nu är Hugo här! 080225~
  • trollbottom

Ha, så fel jag hade. Det var ju euroshoppers vi har. Jag är snurrig. Fast som sagt, bara på nätterna

• miagräddnos

Vi kör med Huggies, men det är sant att dom snabbt luktar kiss när hon kissat. Enda fördelen med det är att man vet när det e dax att byra kisseblöjan .

• drullis

När vi kom hem från bb köder jag huggies men slutade för att dom finns inte i storpack 3-5 kg.. Inte i gävle i alla fall.. Har provat pampers, men tyckte dom känndes blöt rätt fort. Provade ICAs dom va jag nöjd med. Deras 3-5 kg är lika som liberos 3-6 kg. Men inte i resoren dock. Provar nu Willys samtidigt som jag kör liberos. Men jag tycker inte Willys holler tätt speciellt länge. Funkar säkert bra som dags blöja, men inte så bra på natten...

• cloudberry79

Just nu Libero, men imorse tänkte jag kasta blöjpaketet genom fönstret.. Sonen hade lämnat en present till frukost, som hade utökats till hela pyjamasen genom benhålen Kul morgon att börja med att duscha en hungrig bebis medan man själv just vaknat.

Redan här! Vidar ~~20071018~~
Svar på tråden Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?