• Emelianfian

Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?

Vi anväder pampers till dottern och dom är superbra. tidigare körde vi med libero men dom funkade inte bara när hon var nyfödd. tyvärr så kostar ju pampers rätt mycket så har testat huggies och euroshoppers men dom var helkassa luktade så mycket kiss direkt och läckte. Så jag letar vidare lite på att finna något liknande pampers men till ett billigare pris men finns inte det så får vi köra på pampers iaf :) huvudsaken är att dom funkar på henne!

• Svar på tråden Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?
  • jellona0507

Jag använder pampers till minstingen, och libero till stora! Ska dock gå över till pampers helt med båda. Liberon sitter inte bra på stora tjejen!

Minya 050727 & Engla 070828 // firebirds.blogg.se
  • Im Fabulous

Libero! Pampers läcker ju! Hon kissar ju ned sig varje gång!

• mymamasaid

Dagtid använder vi tygblöjor av alla de sorter (Imse Vimse, Fuzzi Bunz, Magic alls, Wonderoos, babeco...) och nattetid brukar vi köra Libero.

• mymamasaid

cloudberries79; Stackars er! Vet hur det är för P hade en sån period han med när det var byten varje morgon pga olyckor...

• neoaliya

Jag varvar mellan pampers och libero.

• Samantha89

jag använder alltid libero.

• Matanza

Libero eller pampers. ibland Lidls

• LindaJohansson81

innan var jag märkestokig o skulle aldrig få för mig att använda nåt annant än Libero eller Pampers.
    Men nu använder jag HUGGIES! Jättebra tycker jag.

Ludvig och Love de bästa ungarna i världen..............
  • annkatrin83

Pampers! tycker dom e kanon hade huggies ett tag dom satt bra men luktade kiss...

ann
  • Annika26

Vi har huggies och känner inte av någon kisslukt alls. Glad
    Inget läckage heller så vi är nöjda.

3/4 föddes våran prinsessa. Välkommen Frida!
Svar på tråden Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?