• Emelianfian

Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?

Vi anväder pampers till dottern och dom är superbra. tidigare körde vi med libero men dom funkade inte bara när hon var nyfödd. tyvärr så kostar ju pampers rätt mycket så har testat huggies och euroshoppers men dom var helkassa luktade så mycket kiss direkt och läckte. Så jag letar vidare lite på att finna något liknande pampers men till ett billigare pris men finns inte det så får vi köra på pampers iaf :) huvudsaken är att dom funkar på henne!

• Svar på tråden Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?
  • lillamuan

ohh är så irretard på pampersblöjor! dem STINKER! vi får byta så fort lillan kissat en gång!

• snugglebunny

Har använt pampers nästan hela tiden till vår 4-månaders. Håller dock med om att de luktar illa när hon kissat... Nu testar vi Coops blöjor och de verkar bra. Någon som använder dem? har inte läst hela tråden... Undrar också om man kan få provex av Huggies. Vi köpte Huggies newborn när dottern var nyfödd, men de var för små för henne. Så jag har inte vågat testa dem igen.

~~Mammas skatt - 071125~~
  • Mamma till tre kottar

Baby Kangas, Swaddlebee, Mommy's Touch, Happy Heiny's m.fl

• Mamma till tre kottar
    Squeezetoy skrev 2008-03-24 10:52:24 följande:
    Har man tvillingar blir det förståss ännu mer, men jag vet även tvillingföräldrar som kör tygblöjor.
    Japp, här är en (fast nu är tvillingarna stora och har inte blöjor längre).
  • kodoktorn

Vi använder mest tygblöjor då är det Fuzzi Bunz och Bumgenius som dominerar. Av engångsblöjor blir det mest Libero och Pampers eftersom det är därifrån som rabattkupongerna kommer så att de blir billigast.
    Köpte ett paket up&go blöjor fr libero nu näst senast men blev så förbaskad på att de suger upp så lite kiss. På två timmar är de fullkissade, efter tre läcker de rakt igenom. Jag köpte ju engångs för att jag skulle slippa byta lika ofta som när hon har tygisar - jäkla blöjor, fick åka och köpa dem med vanlig knäppning och lite större viktspann för att få ett gäng som jag kna lita på.

• Madonna

Vi hade Libero tom storlek 2. När vi gick över till nr 3 blev det huggies, helt suveräna till vår lilla tös, perfekt passform, har ALDRIG läckt och känns helt torra efter en hel natt och blöjan är tung av kiss. Luktar ej heller!

• Pumpilumpan

Vi kör bara med Pampers, har testat både Libero och huggies men Pampersen sitter bäst på lille killen, gillar att de är så elastiska.

• huggan

jag kan varmt rekommendera ekohallens blöjor!!!!!!!!!!!!!! stooor prisskillnad o lika bra som libero!

Svar på tråden Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?