• FISK78

Visparnas tråd # 7

Blir ju sugen på att hänga med nu ju Vi som ska ha familjedag... och jag har bokat träning kl 12... Men det gäller att prioritera Träna kan man ju göra en annan dag, bra undanflykt... Nej, nu blir det duschen... och jag känner mig spontan en dag som denna...

Nu bestämde jag mig Jag och Sid kommer om han oxå får flirta med A!!! Jättetrevligt!!!

Bokar oxå in barnvakten Ma Lu för ett vilddjur som Sid...

See ya

• FISK78

Kul med ny klänning Kerpan

Kramar till Pess och L, så jäkla traumatiskt Usch och fy vilken morgon... Kan ju inte bli värre lixom Skönt att det gick bra och att öronen verkade ganska okej iaf

Nehej... Duschen var det...

• FISK78

Tack för igår - jättemysigt Håller med om att det var ett bra ställe - super!!!

Japp, Sid har förälskat sig i MaLu... Minst sagt, han klämde på henne både här och där igår

Jam, vilken energi... Härligt! Jag har till skillnad från dig haft en jobbig dag... Helt slut, sov jättedåligt inatt, Sid fick för sig att han ville vara vaken mycket

Schysst med filmtips Joyce... Jag rusade iväg för att hyra den - men förvirrad som jag är kom jag såklart hem med fel rulle... Är ju gräsänka 5 kvällar i rad när Mr D jobbar. Känns alltid skönt de första kvällarna sedan blir det långtråkigt.

Massor av godis blev det oxå... Allt väntar på mig till efter Sid har somnat.

Zynk: Jag tror Kerpet menade att vi ses härinne på fl på söndag, för hon skulle inte till klädstället. Hoppas mannen har repat sig och att du får MINST en lika rolig fest nästa helg!!!

• FISK78

MaLu

Nu sover lillen, lade honom prick 20.00 och han slocknade på en gång - skönt! Så nu är det rulle och godis som gäller... JÄTTEHÄRLIGT!!!

Men har varit i parken och gungat, åkt bana och lekt i sandlåda, mycket uppskattat vill jag lova Han tjuter av skratt!!!

• FISK78

Joyce: Ja, just det såg det nu... Jag är alltid förvirrad nu för tiden... Då får Mr D ladda ned då

Pess: Jaså du... Ni skulle ha joinat oss Är ni friska nu? Vore så kul att träffas snart, saknar er juh Blood Diamond är en jättehemsk men otroligt bra film, me like

zynk: Förvirrad och disträ, det är bara förnamnet här... Kul med mässan!

Nehej, godiset är uppätet och nu börjar filmkvällen Mysigt!

• FISK78

Gókväll!

Här snackas det amningskuddar ser jag Jag lånade en av en kompis och använde den ganska mycket, skönt stöd så man inte får så ont i ryggen för det får man garanterat av amningen

MM: Stackare med bråk där hemma

Malu: Ingen mer foglossning till dig, usch vad jobbigt! Vecka 30, NICE!

Jam: Mums!

Kerpan: Glömde fråga hur det var mellan P och dig nurå? Hoppas inte det var något allvarligt bråk. Visst är det lätt att hamna där när båda är lite slitna...

Vi har haft en bra dag, jag har varit hos läkarn och har ett perfekt sköldkörtelvärde UTAN Levaxin, det ni!?! SKÖNT! Sedan har vi varit ute och ätit lunch, jag, Mr D och Sid. Supermysigt! Vi har promenerat och lekt i parken och träffat en grannkompis. Fullt upp men mysigt!

STÖRSTA NYHETEN SID HAR TAGIT SINA FÖRSTA STEG IDAG MED BÅDE MAMMA OCH PAPPA SOM VITTNE! SÅ GULLIGT!

• FISK78

Hallå brudar, vart är ni nu när jag är här Sällskapssjuk men borde lägga mig tidigt... Sid har redan vaknat 3 gånger och skrikit, det är inte likt honom. Laddar för en dålig natt

• FISK78

Nehej, är otålig och går väl och kojsar då... Tråkmånsar, jag som ville snacka skit

• FISK78

Tack för kaffet zynk, tidig morgon här. Sid pigg som en lärka kl 6... Det är för tidigt för mamma så är det bara!

Dessutom kom det byggubbar och fixade vårt golv kl 7.30 när jag låg på madrass framför TV:n iklädd trosor och linne. Sid får kolla på film när han vaknar sådär tidigt, mamma orkar INTE gå upp...

Funkar helt okej faktiskt än så länge!

Nu sover vilddjuret på balkongen och jag planerar för vår 30-års fest på lördag Vi är 5 stycken som har tillsammans, jag + Mr D och några andra, JÄTTEKUL! Det är 44 st som kommer! Vi har hyrt ett ställe precis vid vattnet här i HS, sååååå fint! Middag och FEST!!!

Sid ska vara hos mormor och morfar, så det blir party!!! TJOHOO!

Härligt Malla, imponerad Jag borde nog oxå snart ta mig i kragen, har ju faktiskt inget jobb att gå tillbax till! Men känner mig glad ändå... Jobbar ju lite extra iaf

Svar på tråden Visparnas tråd # 7