• FISK78

Visparnas tråd # 7

TACK Maxie, vad gullig du är!!! Ja, jag har ju känt av mina ÄL rejält efter graviditeten och då är det klart man passar på när lusten infaller Men sen att det funkade oxå, det är verkligen en SURPRISE! Hoppas på fler spontana graviditeter i tråden - så häftigt!

Malla: Tack! Förstår dig verkligen, ni har ju 2! Men visst är det mysigt att vara gravid Busungar Klart de får okejstämpel idag

Idis: Tack! Vad duktig T är bra jobbat!!!

• FISK78

Tack igen, har fortfarande inte riktigt fattat att jag är gravid igen... Härligt att jag har väckt lusten hos många av er, känns HÄRLIGT!

Jag vill oxå att ni skyndar er att bli gravida så jag får några att snacka nojjor med igen

Det behövs nog ännu mer nu med barn nr 2! Man vet ALLDELES för mycket.

En liten fråga till dig MaLu - går du på spec-MVC? De sade till mig efter allt krångel med havandeskapsförg. och trasslig förlossning att jag skulle gå där på SÖS nästa grav. Men när jag ringde dit ville hon inte alls ha dit mig!?! Jag skulle visst skriva in mig på ett vanligt MVC och sen ev få remiss till spec MVC, är det så det fungerar???

• FISK78

Halloj, jobbade galet mycket igår så är supertrött! Åkte hemifrån 7.10 och var hemma 22.45, men kul var det!

Bokar genast in onsdag Jättekul! 11 blir bra, då får Sid sova på vägen dit!!!

Mr D jobbar efter att ha festat till det igår alldeles själv Han kollade på sport från Australien och drack vin efter en pappaledig dag. Han var riktigt glad i hatten när jag kom hem URTRÖTT igår kväll

Vi som ska ha middagsgäster idag De kommer redan vid 13.30, men det blir jättemysigt!

• FISK78

Godmorgon alla underbara mammor och mums-to-be Idag är det vår dag som ska firas med pompa och ståt

Mr D jobbar men det låg en fin present vid Sid´s säng imorse SÅ GULLIGT!!! Jag fick en pocketbok med fint kort PLUS 500:- att gå ut och äta + bio med min bästa vän UNDERBART!!!

I eftermiddag ska vi till mina föräldrar och grilla och fira Jättemysigt! Vi ska även fira att det är Mr D´s sista dag på jobbet. Han har sagt upp sig och ska börja frilansa istället Kul kul! Jag är faktiskt oxå pigg idag

• FISK78

Godmorgon, gäsp gäsp Verkar bra med er idag Här är det bara fint, ska jobba idag (i em) och sen ut med några tjejkompisar ikväll och äta middag Superkul!

Ser fram emot träffen imorn Känns länge sen!!!

Kerpan: Härligt, vad duktig han är lilla gubben

MaCool: Tur att du finns som berättade att hon måste ringa, jag hade oxå redan varit inne på FL men det är ju jag det!!!

zynk: Jagaleken är rolig men så uppspelta de blir!!! Vi installerade cykelsitsen förra veckan och har testat några gånger. Sid älskar den och igår åkte vi till affären och handlade så fick han knalla runt därinne och hålla mamma i handen. Så gulligt!!! Vad mysigt det blir imorn med det härliga vädret!!! Jag röstar iaf på pastasallad, det är ju mumsigt

Jam: Mysigt med välsignelsen, du fick ju full pott av Mirren trots maten Synd att man inte får se dig imorn då!

Mirren: Härligt med plats på förskola Här har vi inte hört ett ljud men å andra sidan är det inget bråttom heller!!!

Nehej, mot frukost... Sid sover redan eftersom han behagade vakna 5.50 idag

• FISK78

MM: Ska bli superkul att ses imorn Du är ju så flitig med ÖF, det är duktigt med 2 små vilddjur! Hur går det på jobbfronten?

• FISK78

Tack för igår zynk, så jättetrevligt! Så himla skönt att kunna vara ute och strosa och tack för allt gott du bjöd på, mums!!!

Sorry för att Sid har förstört din blomma på altanen, hann inte fram i tid alla gånger... Får skaffa en ny skönattkännapå blomma

Här ska det handlas och fixas inför kalaset på söndag OCH för den stora dagen imorn när Sid fyller 1!!! HELT GALET!

• FISK78

Förresten så testade jag i morse igen... Kände mig ju inte så gravid igår... Plusset var starkare än starkast, känner mig lugn igen Vad knäpp man är!!!

Imorn blir det Skansen med mina prinsar Så mysigt!

• FISK78

Tack för länken zynk... Nostalgisk

Tack för alla grattishälsningar till vår STORA prins Vi har haft en underbar dag på Skansen, jag, Mr D och Sid Jättefint väder och mysig dag. Sid fick både varmkorv med bröd och mjukglass, mums! Han sprang runt och hälsade på djuren och åkte flygplan och andra karuseller Sen kom mormor och morfar och morbror på kvällen och vi har ätit middag och Sid fick lite glass igen Nu sover han gott!

Sid var så glad för sina presenter, så söööööööööööööt!!! För att kanske ge er lite tips så fick han en trehjuling (cars) med pinne så VI STYR - jättesöt!, bord och stolar, böcker, skor, sandaler, dvd-filmer, duplolego, gosehund, bandyklubbor, kläder, väggdekorer osv osv osv.

Stora kalaset för nära och kära blir på söndag Ska bli sååååå mysigt och kul! Har dock bjudit ganska många... Men det blir bra!

Supernöjd med dagen Nu sitter vi i soffan och graviditeten gör sig påmind... Illamåendet har börjat komma...

Svar på tråden Visparnas tråd # 7