• FISK78

Visparnas tråd # 7

Mot BVC och vaccination... Skriver mer senare! Spännande att se längd och vikt på krabaten

• FISK78

Halloj på er! Tillbax efter After Work med mammagruppen, så TREVLIGT Är såklart lite smålullig efter några glas vin

Sid fick oxå okej-stämpel idag, men han ligger på sin kurva precis. Han charmade bvc-sköterskan genom att GÅ in till henne och sätter sig och tar upp en leksak och ställer sig upp igen UTAN stöd. Det bara exploderar nu!!! Anyway, han väger ca 10kg och är ca 76 cm lång Allt gick bra med sprutan men han har varit lite hängig nu på kvällen, fick Alvedon och mådde bättre. Sover nu gott!!!

Joyce: UNDERBART med lägenhetsköp Har BARA gott att säga om nyproduktion och bottenvåning mot innergård är ju klockrent med barn Vi har det inte, men de som hade det där vi bodde förrut hade små barn och ÄLSKADE att de bara kunde springa till lekplatsen. Häftigt, antar att det är i Liljeholmen ni har köpt

Kerpan: SUPERTREVLIGT

Pess: Skönt att det gick bra igår med sprutan och allt! Tack för igår förresten

Vinkar till er andra oxå såklart!

• FISK78

Lycka till nu Pess Det kommer att gå lysande och du och L kommer att få SOVA mera All styrka till dig vännen Gör en flaska välling på natten om det blir väldigt jobbigt och hon inte somnar om, spännande att se hur det kommer att gå!!!

Att få till DET är ett hett ämne Vi har haft svårt en längre tid både innan och efter förlossningen pga mitt mående Men måste säga att DET är både BÄTTRE och sker OFTARE än någonsin just nu vilket inte innebär att det är ofta men iaf oftare. Känns JÄTTEBRA!

Även jag är solo ikväll, rätt skönt faktiskt! Har varit mycket på senaste så jag har varit jättetrött idag. Fick dock till ett träningspass, step/muskel SKÖNT! Annars har det varit lite hängigt med Sid efter vaccinationen, han fick feber igår kväll och har så även haft idag... Har inte reagerat på de tidigare sprutorna men men.

Annars är det fullspäckad helg, ska till Strängnäs på 30-års kalas imorn samt middag hos mina föräldrar. Sen på söndag är det dopfest i kapellet Jättemysigt!

Vad gör ni ikväll då?

• FISK78

Vin och öl, mums Här är det KK som gäller idag, men har ju haft två vinkvällar i rad nu...

Pess: Har L blivit magsjuk, hoppas INTE det!!! PEPP PEPP PEPP i massor till dig

zynk: Läget annars? Sover A gott!?!

• FISK78

Idis: Jaaaa, vi är lite småsugna... Men man vet ju aldrig om det någonsin kommer att funka Jag är rädd för att ge mig in i hormonbehandlingsvärlden igen, tycker att det var så psykiskt påfrestande... Så vet inte när vi kommer att våga börja!?!

KK och NU-tidning är det här hemma!!! Efter en middag bestående av varm choklad och ägg- och kesomackor Såhär blir det alltid när inte Mr D är här!!!

• FISK78

Japp, här är det fest om ÄN en lugn sådan... Ska sätta mig och läsa en stund innan läggdax, Sid har varit lite ledsen på nätterna jag tror han har ont i munnen... Såg att tand nr 13 är i antågande... 5 tänder på så kort tid, helt otroligt STACKARN!

• FISK78

Undrar så hur det har gått för Pessan inatt??? Har tänkt på dig! Vi hade en strulnatt, typiskt när man har fullt schema idag men så är det alltid... Sid var SÅ ledsen inatt så fick faktiskt välling vid 2-tiden sen vaknade han vid 6 som vanligt numera... En del uppvak därimellan såklart därav strulet...

Godmorron förresten! Nu är det dax för kaffe!

• FISK78

HALLÅ, jag vill ha sällskap härinne!!! Okej rå går väl och duschar då!

• FISK78

Halloj, FL har strulat i flera dagar usch och fy...

Vi har haft en bra helg och en skön natt, äntligen det behövdes Sid sov till 7.00 - LYX! De flesta dagar den här veckan har han annars vaknat runt 6.

Fint väder ute men lite kallt. Undra vad man ska göra idag då!?!

Pottan var det ja... Det går bra även här! Började väl för ca 2 månader sedan och Sid gör minst en bajsomgång + kiss där per dag. JÄTTEDUKTIG!

Annars är det preventivmedelsnack hör jag... Nej, här körs det utan men säkra perioderna kan ibland bli lite väl långa även här

Skönt att det känns bättre Kerpan, har du babysim idag? Ska du komma och fika innan???

Kramar till er alla

• FISK78

Just det, skönt Pess att det verkar gå så bra med avvänjandet Mycket imponerad!

Dopfesten igår när Sid fick sin sten var SÅÅÅÅÅ fint trots att Sid gick omkring och stal all uppmärksamhet. Dansade till sångerna och snodde nog allas stenar Men en väldigt mysig grej.

Tyvärr kan vi inte komma på onsdag, trist! Ska på 1-års kalas!!!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7