• FISK78

Visparnas tråd # 7

Förresten, vad får man för bilder för sina 200 pix??? Kan man välja både svartvita och färg eller måste man välja antingen eller?

Vad ska man sätta på lillplutten!?!

Jaha, igår blev vi äntligen med ny bilstol!!! Jättefin och Sid sitter som en kung i den. Det blev en Acta Graco Cosmic Comfort som man kan ställa in med en ratt under färd. Verkar toppen och vi föll pladask!!!

Annars är det städ och tvätt här... Ska iväg i eftermiddag på middag till en 1-månaders och mamma förståss. Vi är 4 kollegor som ska ses över en middag... Det ska bli trevligt, Sid får vara hemma med pappa

Full rulle här hemma...

Maxie: Jobbigt Men det kommer att gå jättebra, amma eller ge flaska under start och landning. Det kommer att gå fint men förstår din oro.

• FISK78

Ni är ju helt galna måste jag säga Tillbax från en helg med MASSOR av barn... Jättemysigt dop, Edwin och Wiggo skötte sig exemplariskt! Men oj vilket jobb brorsan har, räckte som preventivmedel ett tag vill jag lova

Kul med fotografering imorn Hoppas bara att det blir av nu då... Sid har varit kinkig och jobbig hela helgen, sov USELT inatt. Trodde det var öronen igen och har hämtat ut antibiotika... Men såg nu att han har fått 3 tänder till och är såååå svullen i käken Så det kan ju vara det oxå... Så nu har han 11 tänder, min lilla bebbe

See ya nu är det film för oss

• FISK78

TACK för idag Kerpan - alltid lika trevligt hos dig!!! Kaos är härligt och underbart med trevliga människor... Erkänner att Sid råkade få med sig Brio-grejen hem. Han hade den under sin filt i bilstolen, är mycket ledsen för detta. Vilken liten tjyv Tillbakalämnas självklart nästa gång vi ses! Stackars P!!!

Maxie: USCH så hemskt, hoppas hoppas hoppas på goda resultat.

Fotograferingen gick förhoppningsvis bra även här... Svårt att veta faktiskt! Sid hade med sig sin Bamsen (grisen från Lotta på Bråkmakargatan) och har nog fler bilder med den än utan... Men hoppas på bra resulat!

Jam: Kan inte se några bilder i ditt galleri!?!

Annars är det superallergiskt här idag USCH och fy för pollen, gör inte mig något gott. BLÄ!

• FISK78

Kramar till zynk och lilla A, inte roligt

Godnatt på er brudar!

• FISK78

Hej på er! Dåligt humör var det här... Det är nog pollenallergins fel, känner mig hängig och TRÖTT Mr D jobbar men är faktiskt ledig i helgen iaf Det ska bli jättekul!

Låter trevligt med fika i veckan Kan inte torsdag för då ska Sid opereras...

Mr D är ledig lörd-onsd så vi kanske hittar på nåt... Så vi får väl se vad det blir i veckan.

Snart kommer lite kompisar med en 2 månaders flicka hit, mysigt!

Kram på er och trevlig helg

• FISK78

Här hemma är det inget bra Jag och Daran är förkylda med hängighet halsont och huvudvärk. Men det får väl gå... Det värsta är att Sid är dålig i magen Har varit det sedan i måndags kväll nu Jättelöst/diarréer så nu blir det väl ingen operation imorn som planerat, ska ringa dem sen...

Så jäkla jobbigt eftersom han har käkat penicillin igen i FÖREBYGGANDE syfte!?! SKIT OXÅ!

zynk, vet du om man kan operera ändå?

Joyce, grattis till syrran - vad roligt! Jag ska nog oxå ringa Apelsin tror jag eftersom vi inte kommer att kunna komma till Kerpan

• FISK78

Tack Joyce - fixat! Jag börjar oxå tro att det är pc som gör honom risig. Det var en ny sort den här gången... Hmmmm, hoppas hoppas hoppas att op blir av nu! Ska ringa och kolla om en kvart!

Kram

• FISK78

Tack allihop för stöd

Det blir operation imorn, skönt att få det gjort. Sids mage beror troligtvis på pc och inget annat. Så jag har packat liten väska till honom, vi ska vara där redan kl 7.00 så det blir tidigt tidigt upp imorn.

Maxie: Vi änvänder flaska till vällingen, använder en större napp bara. I början vid ca 6 månader så var det lite svårt med den stora nappen, men det lärde han sig snabbt. Vi har Dr Browns flaskor med Y-cut nappar - super!

Ha det så trevligt imorn och tänk på lille groggy Sid vid lunchtid

Jag kommer att få mina foton hemskickade så inte ni får se dem före mig

Kramar

Svar på tråden Visparnas tråd # 7