• FISK78

Visparnas tråd # 7

Ska vi boka in tisdag nästa vecka då??? Picknick borta i Joyce krokar eller vid dåligt väder sitta på golvet inne hos henne. Nu bokar vi in det!!! Vilken tid vill du att vi kommer Joyce???

Vi i lilla familjen har varit på Ringen och ätit lunch och sen somnade prinsen så mamma och daddy fick ta en kaffe och muffins i lugn och ro... MYSIGT!

Vi hämtade korten idag, de är HELT underbara!!! Beställde bara 4st men ett riktigt stort - gudomligt! Hoppas ni alla är nöjda med era kort! Nu skriver jag in tisdag i kalendern, okej???

• FISK78

Maxie: Fy 17 vad hemskt Håller med MaLu om att boka in ett barnfritt besök då du kan ägna all tid åt din vän. Ta med blommor och lite picknick är väl jättetrevligt. Ryser verkligen i hela kroppen av din väns historia, fruktansvärt

MaLu: Men vännen då är det ju snart dax, vad helhäftigt!!! Förstår din oro men bra att lakritspucken satte igång bebbe Åh, så jätteunderbartochspännande!!! Nästa gång man träffar dig så har du ingen kalaskula på magen längre utan en underbar kalasbebis i famnen istället Glädjetårar redan Jaaa, igångsättning är ju inte min favorit men förstår dig helt och fullt. EDA låter väl jätteklokt eftersom även jag fick ihållande värkar efter hinnspräckning...

KRAMAR och LYCKA TILL!!!

• FISK78

Här har ni en till gnällis, men jag förstår dig verkligen Malla Är det inte han som är pappaledig nu??? Usch vad tråkigt sånt där går en ju på nerverna.

Jag har inte sovit en blund inatt, har legat och grubblat på vårt liv... Inget bra

TRÖTT! Måste nog koka lite kaffe...

Drar till mormor och morfar idag iaf Ska bli mysigt! Stannar till söndag/måndag.

• FISK78

HEJA HEJA HEJA MALU Sååååå superspännande!!!

Nu kan jag bara onsdag nästa vecka Jag ska jobba tisdag och torsdag fick jag precis veta, så jag kan inte vara med denna gången heller SYND!

Eller kan alla ni som kommer på onsdagen oxå kanske!?!?!?! FLIRT FLIRT FLIRT, om ni kan så är jag gärna med...

• FISK78

Kan vi inte ta onsdag istället!?!?! Hoppas ni andra kan...

• FISK78

GRATTIS MaLu - läser med tårar i ögonen En flicka, underbart! Jag trodde ju det skulle bli en kille, tji fick jag GRATTIS SÅ SUPERMYCKET!!! Nu får du komma hem och avlägga rapport när du hinner och orkar

• FISK78

Vad gulliga ni är som försöker ändra för vår skull!!! Men vill ju SÅÅÅÅÅ gärna ses, känns jättelänge sen!

Joyce: Hård i magen är ju jättejobbigt. Prova lite mer katrinplommonpuré och päronpuré är bra oxå. Håll ned på allt stoppande såsom banan, ris, blåbär, pasta. Det är mitt tips! Sen är det viktigt att de dricker vatten eller snarare vätska vad man nu ger. Jag är ingen expert på hårda magar eftersom vi har haft det tvärtom här, Sid bajsar många gånger per dag.
    Välling började vi med i Australien, Sid måste ha varit ca 6 månader tror jag. I början var det ingen hit men nu funkar det bra. Jag ger inte gröt på kvällen utan middag vid 18 och sen välling vid 19.45.

Maxie: Vad skönt med altanen HÄRLIGT! Det var inte mig du såg, gillar dock beskrivningen

Kerpis: Vill ju träffa er oxå juh! Vilken tur att du oxå kan på onsdag Jag är sååå impad över hur du jobbar och sliter med maten... Så gott!

Jag och Sid är fortfarande hos mormor och morfar i Strängnäs, sååååå skönt! Jag jobbar lite i familjeföretaget och Sid är med mormor och morfar om vartannat, jätteskönt! Sovmorgon har jag fått oxå!!! Åker hem imorn, då ska vi till ögonläkaren med Sid

• FISK78

Roligt Kerpan, nu händer det saker... Tränar inför 1-års dagen kan jag tro

Mirren: Gulledig

Sid är energisk som en galning, springer omkring och är helt vild Kul, men man känner att man lever... Nu har han precis somnat efter att ha gungat och lekt i sandlådan mormor och morfar har byggt Han älskar att vara här hemma, stort hus och stor tomt Härligt!

Vilken tid sade vi på onsdag? Vi ska på VUL på förmiddagen 10.30, hoppas på goda news... Spännande! Sen kommer vi, är 13 bra?? Eller vad tycker du Joyce?

• FISK78

Välkomna hem Stella och föräldrar, tårar i ögonen när du berättar om din upplevelse!!! Jobbigt med onda bröst men gör som du har tänkt FRÅGA imorn Tråkigt med mannens jobb, varför ska det alltid vara nåt!?!?!

SKRATTAR gott åt Kerpans bajskatastrof Underbart!!! Var tvungen att berätta för Mr D som skrattade gott

Kul det ska bli med dejt på onsdag, efter mitt VUL. Är supermeganojjig såklart... Hoppas på det bästa!

• FISK78

Här har ni en liten tröttis och NERVÖS är bara förnamnet... Vi ska ju på VUL idag kl 10.30, en milstolpe... LÄSKIGT!

Igår jobbade jag hela dagen och sen på kvällen så bjöd min kompis oss som jobbar på fördrink i konferenscentret och sen middag på Grill Så jättetrevligt Har ni varit där på senaste, fantastisk mat, service ja allt var toppen Och det alkoholfria vinet var gott!!!

Glöm inte proggisarna Mirren, gullis

Vi ses sen då!!! Ganska fint väder... Men Joyce skriv precis hur du vill ha det!!!

Gotta go, en skrikande Sid...

• FISK78

Nu drar vi...

Har inte hunnit läsa ikapp än...

Ses förhoppningsvis om vi inte får väldigt tråkiga besked... Är så jäkligt nervös...

• FISK78

TACK!!! Allt gick JÄTTEBRA!!! En liten parvel därinne med pickande hjärta - 18mm stor Det är kärlek!!! Sen har jag ju faktiskt fått en gravmage igen oxå - redan!

Måste dock börja med Levaxin igen eftersom TSH har gått upp en del - men det är väl bara bra!

Inne ser jag att ni har bestämt Det blir fint det... Ska man äta innan man kommer??? Är det fika eller lunch du bjussar på Joyce? Ska bli såååå mysigt!!!

• FISK78

Joyce: MUMS!!! Tack gumman det är väl bäst för oss att ta 74:an och sen byta till 4:an???? Vilken hållplats hoppar jag av?

• FISK78

GLAD MIDSOMMAR på er allihop!!!

Tack för igår Joyce - jättetrevligt och supergott!!! Trevligt sällskap oxå såklart Kul att ses igen, känns som det var ett tag sen...

Här jobbas det... Lugnt och skönt!!!

Kram på er alla

• FISK78

Kerpan: Finns jättefina här i Sjöstaden Du vet det setet som Sid fick??? Annars är det väldigt bra att veta vad han önskar sig... Köp inte så har vi nåt fint att köpa Säg till i sådanna fall så det inte blir dubletter!!!

GRATTIS XENA!!!

Hej allihop förresten, vilka fina bebisar Stella, sötnos!

Jag är bara inne snabbt, FULLT UPP!!!

Kommer självklart på fredag KUL!

Jag är supertrött och illamående/hungrig... Men det hör ju till. Var på inskrivning på MVC igår, kändes mysigt!!!

• FISK78

Hej pess, välkommen hem!!! Jag vill höra allt om EM-resan måste ha varit fantastiskt!?! Kul att ni är hemma igen Kul med jobb oxå!!! Ser fram emot att ses när ni har tid, vore kul med en fika eller nåt!?!

Avslag, usch ja... 6v var det här oxå! Inte roligt och nåt som jag helt hade missat faktiskt!

Tack för trevligt och GOTT kalas Kerpan Underbart!

Här gås det in i vecka 11 idag, SKÖNT!

Mr D är ledig hela veckan så vi drar iväg tisdag - lördag Så tyvärr kan vi inte komma Mirren Men får ses snart igen!!!

• FISK78

GRATTIS Casimir på födelsedagen Tänk att även lilla herrn blir 1 nu!!! Stora killarna Lesden för att vi inte kan vara med idag men som sagt får ses snart igen...

Hoppas ni får det supertrevligt!!! Men det vet jag ju att ni får Och håller med alla andra, inbjudan är JÄTTEFIN så det så!

Kramar på er, vi har förresten bokat ett hus på Öland i augusti Så nu blir det en vecka där nere, jättemysigt!

Hur gick första dagen Pess? Japp, vi kommer på söndag, ni oxå??? HOPPAS HOPPAS HOPPAS

• FISK78

Godmorgon

Tillbax efter en härlig minisemester på landet Jättemysigt! Avslappnande med STORT hus STOR trädgård och härligt väder Men Sid har tyvärr blivit förkyld och därför har vi haft MYCKET trassliga nätter Phu, känner att man inte har några reserver för blir helt slut på en gång

Men ska inte klaga, Sid har sen röroperationen INTE varit sjuk och det är nu ca 2,5 månader... Så det var väl dax igen

Han är dock pigg som vanligt men har en tung andning

Grattis till jobbet Malla, det är du verkligen värd efter allt kämpande KUL!

Jobbigt med torsken MaLu, bra tips från Pess. Vi hade problem med torsk en period och då funkade RIKTIGT vichyvatten bra. Men usch vad jobbigt det var

Gnäll gnäll gnäll, gotta go...

• FISK78

Halloj, ÄNTLIGEN en hyffsad natt igen Sid är fortfarande lite krasslig på nätterna men helt okej dagtid SKÖNT!

Jobbigt Maxie med män som inte fattar Usch inte kul...

Jag går in i vecka 12 idag, så bara 1-2 veckor kvar av JÄTTESUPERORO! Det går ganska snabbt måste jag säga

Kul att se Kerpan oxå Vill oxå ses och slappa lite!!! Det har ju varit massor av hektiska kalas de senaste gångerna Hur länge blir ni hemma nu?

Japp, imorn åker jag och bästa kompisen ned till GBG alldeles barnfria förutom våra i magen kommer hem torsdag kväll. Vi ska hälsa på en kompis som har fått barn men kommer INTE att sova där, vi ska ha lite lugn och ro, gå på bio, käka gott, shoppa osv

Nu tog Mr D Sid på shoppingtur, så SKÖNT med lite egen tid!!! Ska göra fika nu...

KRAMELIKRAM på er

• FISK78

Nu är jag hemma igen från en underbar semester i GBG med bästa vännerna Såååå mysigt!!! Det BÄSTA var att komma hem igen och se det STORA leendet på Sid´s mun FANTASTISKT!!!

Grattis till lillproppan Underbara nyheter!!!

Den andra underbara nyheten som Kerpan skrev om var jag nog en av de första att höra Hon kom hit och bara tjöt: JAG ÄR OXÅ GRAVID!!! Och jag tjöt lika högt tillbaka; UNDERBART!!! Är så lycklig för er skull (och för vår om jag får vara lite ego)... Har du fått någon tid för VUL ännu??? Spännande!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7