• FISK78

Visparnas tråd # 7

Härligt Joyce med träning Duktigt! Tänkte oxå försöka ta mig iväg till pump kl 11 Mr D sover och börjar jobba 15, så då passar jag på!!!

Jag har inte heller tagit något studielån, jätteskönt nu! Men visst jobbade jag en del extra, men älskade det över allt annat!!! Jobbade som hovmästarinna på en Herrgård på den tiden, jättekul!

• FISK78

Hej Mamsen, japp verkligen jättehäftigt! Det var inte många steg men än dock de första... Det lär ju ta ett tag innan han lixom går, tack gode gud för det

• FISK78

Halloj, absolut intresserad av babyfoton

Tack för igår Kerpan, supertrevligt som alltid

Jaha och idag jobbar Firren Sitter på konferensen och passar upp på folket, jättekul!

Nu ringde precis Mr D och sa att Sid hade sovit till kl 8.00, vilken lyx!!! De har mysig pappa - son dag KUL!

• FISK78

29/4 är bäst för oss, vi kan även 6/5 men bara eftermiddag. 12 maj kan vi inte för då jobbar jag

Grattis Mirren till dagisplatsen, skönt!!!

Sitter med ett glas vitt, mums... Är helt slut efter dagens jobbande och Sidlekande

Kram, imorn är det FEST!

Hoppas zynk har det trevligt ikväll, det är du såååå värd

• FISK78

Gókväll Japp, Mr D är en favis nu va L??? Så mysigt och trevligt i parken idag

Festen i lördags blev superdupermegalyckad Alla var på topphumör och jag dansade som en tok God mat, trevligt sällskap och som sagt var minst sagt alla HELT galna KUL! Efterfest med singstar till närmare 4 på morgonen, då var jag trött!!!

Kan ju meddela att jag vaknade hyffsat pigg kl 9 igår och intog brunch i solen UNDERBART! Visst lite småont i skallen hade jag väl men efter omständigheterna helt okej

Allt hade gått bra med Sid som var stor och bodde hos mormor och morfar hela helgen, DUKTIG!

Spännande med bebbe Kerpan, vad blidde det???

Maxie: Blomkål är ingen hit här hemma heller vill jag lova... Skönt att sprutan gick bra, duktig V!!!

Pess: Så underbar semestern låter!!! SUGEN på fotboll, var ju i Tyskland sist...

Sid har gått som en galning ikväll här hemma Så GULLIGT!

Puss och kram

• FISK78

GRATTIS till Kerpans syrra Åh vad roligt med en liten kille!!! Jaha, körsbärsgolv... Vissa har det bra! Jag kommer aldrig att få föda där... BUHU! Det var ju det jag ville helst av allt men men vad är väl en bal på slottet...

Gott med våfflor!

Idag blir det träning och sen träff i solen med mammagänget! Så härligt när solen gassar på!!!

Kramar

• FISK78

Jam: Härligt! SÖS var oxå bra, helt klart! Men hade lixom ställt in mig på BB Stockholm... Men det blir SÖS nästa gång oxå eftersom det blir snitt för min del pga för trångt bäcken.

Snabb fråga... Nu ska vi äntligen iväg och köpa bilstol Vi funderar på dessa, vilken tror ni är bäst??? Positivt och negativt mottages tacksamt (förlåt tjatet men behöver råd).

Britax Highway?

Acta Graco Duoflex XTP?

Brio Zento?

Pleeeze hjälp mig!!!

• FISK78

MaLu: Japp, sös är bra Vi är supernöjda med vår Acta Graco babyskydd med bas. Bara att klicka dit... Går att använda utan bas oxå! SUPER!

Tack zynk... Funderar funderar...

• FISK78

Vad kul med fotografering Tjohoo! Hoppas på en glad bebbe Vilken hemsida har stället?

Trevligt!

• FISK78

TACK Kerpan för att du har fixat allt!!! Gulligt!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7