• FISK78

Visparnas tråd # 7

Tack för att ni tänkt på oss... Allt har gått jättebra med op, nu sitter rören på plats och Sid sover gott. Det jobbiga var sövning och uppvak då S var väldigt groggy, men den biten klarade Mr D alldeles utmärkt. LITE gnällig nu på kvällen och tog sig lite på öronen, men annars ingenting. Däremot är jag och Mr D rejält förkylda båda 2.

Så du har mina bilder Kerpan??? Har du tittat på dem? När kan jag få dem? Jag är SÅ JÄKLA NYFIKEN!!! jättekul med nytt jobb!?! SPÄNNANDE!

Såg lilla L´s bilder idag, alldeles alldeles UNDERBARA!

Annars har jag då sett att Joyce är fotograf Ska genast kolla in bilderna!

Har ingen koll på när jag kan ses och inte för närvarande, vet att jag jobbar tisdag nästa vecka och Sid ska vaccineras torsdag. Då låter ju onsdag väldigt bra faktiskt!

• FISK78

Här har det varit en tuff helg Jag har varit EXTREMT allergisk med både astma och allt det vanliga. Idag vaknade jag upp och var svullen och rödprickig över hela kroppen, kliade gjorde det oxå. INTE KUL Jag är så jäkla allergisk, glömmer det år till år. Joyce, vill gärna höra mer om sprutorna, funderar på att prova det faktiskt eftersom det är så jobbigt hela tiden.

Annars har vi haft en bra helg, varit ute massor! Idag var mormor här och vi åt lunch och fikade, mysigt!

Sid mår JÄTTEBRA efter sin operation, han är en solstråle dagarna i ända. UNDERBART!

Kramar till er alla

• FISK78

Men Kerpan vad ledsen jag blir är det något speciellt nytt som hänt eller är det en utdragen svacka? Usch, det är inte roligt när det känns så där - kan inte allt bara flyta på nån gång!?! Massor av kramar och pussar till dig vännen Bara att höra av dig om du vill ha sällskap

MM: Så jättetråkigt Hoppas verkligen att rådgivningen kan hjälpa. All styrka till dig

Maxie: Låter inte heller så vidare kul faktiskt Känner igen en del i tänket din man har, Mr D kan oxå få för sig sånt ibland. Det är tufft att vara småbarnsförälder med ständig sömnbrist. Du har ju redan fått svar på dina frågor... Men vi började väl med majskrokar och rån när Sid var 7 månader tror jag det var.

Joyce: Tack för svaret! Låter dock otroligt påfrestande att gå igenom sprutvaccinationen... Men är det livslångt skydd så??? Ska kolla upp det iaf. Jag har det extremt jobbigt när jag är allergisk men är det bara ca 1 månad/år nu i april/maj. Ska fundera lite...

Jobbigt med tidiga uppvaknanden... Här har vi haft den bästa natten på länge och jag är PIGGARE! Sid sov 20-07.30 utan uppvak eller välling FLER SÅDANNA NÄTTER SÅ BLIR MAN JU SNART MÄNNISKA IGEN!!!

• FISK78

Ja, hur blir det!?! Kom ju på att Mr D är ledig på onsdag så egentligen passar inte den dagen så jättebra för mig... Plus att vi ska bort på middag på kvällen Så kanske måste jag avstå

Är faktiskt orolig för Kerpan!?! Hon har ju inte varit här på hela dan. Hallå gumman, tänker på dig/er

• FISK78

Kramar till er som har det jobbigt, det var väl tur att Kerpan kom in till slut och rapporterade Nej, det är verkligen tråkigt när det är svackor och det här med kommunikationen är ju ofta det som är svårt även här hemma. Men man måste väl försöka hitta stunder att snacka.

Även jag kom på att jag gärna ses imorn Mr D kan roa sig själv... Vart ska vi ses? Här i Hammarby Sjöstad eller hemma hos zynk? Eller nån annanstans!?! Nu bestämmer vi nåt!

Sid var jätteorolig inatt, han vaknade och fullkomligt gallskrek mellan midnatt och 2, tror jag var uppe 5 gånger däremellan. Sen roade han sig med att vakna 6 oxå, phu! Jag som ska iväg och jobba idag...

Mr D ligger och sover i vanlig ordning och Sid har deckat på balkongen så äntligen tid för frukost och KAFFE!

• FISK78

Pess: Hur har natten varit? Lika trasslig? Funderar på nåt till systerdottern, svårt... Vad gillar hon att göra, vilken sorts tjej?

• FISK78

Maxie: Usch vad tråkigt att det blir sådär Våra diskussioner här hemma låter snarlikt era måste jag säga...

• FISK78

Kan vi inte ses på Lasses då? Eller är det för kallt? Ni får gärna komma till Sjöstaden annars så kan vi gå och käka lunch någonstans, vi har massor med bra ställen??? Sen kan vi alltid ta en fika hos oss!?! Kan ju oxå vara ett alternativ. Annars kommer jag gärna till zynk! Bara det är hyffsat lätt att ta sig för jag har ingen bil idag.

Men nu bestämmer vi nåt så vi har en liten plan!

Tidig tid passade ju de flesta? I´m flexible!

• FISK78

Låter alldeles utmärkt för mig då kanske Pess vill hänga på oxå!!! Vad sägs om kl 11.00 utanför Adidas-outleten? Så kan vi promenera därifrån och gå och käka lunch någonstans efteråt!!!

Blir super!!!

Vilka är med?

Kramar

• FISK78

Då hinner kanske alla!?!

Joyce, är du med?

Svar på tråden Visparnas tråd # 7