• FISK78

Visparnas tråd # 7

Gokväll

En underbar dag med kalas för alla kompisar Sid är jättestor och har blivit firad med pompa och ståt

Har haft en härlig dag med trevligt kalas, men oj vad det blir högljutt... Helt slut nu, tidig kväll See ya!

• FISK78

GRATTIS till C & I - underbara tvillingbrudarna blir 1!!! Så häftigt!!!

Har läst igenom och ser att Idis har det kämpigt med lilla T, vad jobbigt. Hur många öroninflammationer har hon haft? Kanske rör vore nåt, för Sid har det fungerat fantastiskt bra hittils!

Annars läser jag om killar som börjar bli stora Underbart!!!

Jag är dålig på respons, sorry men är TRÖTT...

Här är det ORO x 100 som gäller... Kan det inte bli vecka 13 snart!!! Imorgon ska jag till MVC för första gången iaf SPÄNNANDE! Kanske får göra UL oxå, kan man se hjärta i ca vecka 7 (6+0)????

• FISK78

Tack gumman, tummar behövs OROLIG, vet ju inte om det kommer att gå vägen eftersom det är så tidigt, men HOPPAS såklart!!!

Kram och godnatt

• FISK78

Här har ni en ledsen Fisk Är JÄTTEMEGASUPEROROLIG efter VUL idag Troligen väntar jag snarare missfall än barn, give me strength Läkaren gjorde ett VUL och såg väldigt bekymrad ut, hon sade egentligen inte så mycket mer än att hon bara kunde se något i livmodern. Inget direkt foster tror jag utan mer på delningsnivå fortfarande. Antingen är hon okunnig eller så bådar detta inte gott Så nu vet jag varken ut eller in, det lilla därinne var för litet för denna vecka eller nåt Så TVÅ LÅNGA VECKOR AV VÄNTAN...

Men kommer väl en blödning innan dess om det skulle vara MF, finns inte ord för hur ledsna vi är och här försöker man hålla god min på jobbet...

Är det någon av er som fått liknande besked på VUL???

Usch vad ledsamt, men nu vet ni läget iaf Har ju en massa symtom men men de kan ju försvinna...

• FISK78

TACK för era tankar Ja, förhoppningsvis var det bara för tidigt... Kan ju vara så att jag inte är i den veckan jag tror oxå, har ju inte den mest regelbundna mensen på jorden direkt Gjorde VUL:et på Barnängens MVC, vet inte alls hur kunnig läkaren var... Hon sade inget om MF eller så men jag fick en dålig känsla... Hon sade att hon inte kunde se något foster men att det var något i livmodern såg hon, vad innebär det lixom??? Jaaaaa, får väl bara försöka vänta men 2 veckor känns lite väl långt...

Kram måste jobba vidare nu...

• FISK78

Kramar till Malu, sorry att jag är ego

Kramar till er alla Ni är bäst så det så!!!

• FISK78

Tack tjejer vad ni är gulliga Hoppas såklart precis som ni, även om det känns mörkt... Jag mailade faktiskt min fertilitetsklinik jag gick på när jag blev gravid med Sid och frågade om de kunde göra ett VUL... Han gjorde ju det förra grav i vecka 6 tror jag det var och såg att allt var normalt för den veckan.

Kliniken svarade direkt och bad mig komma dit på torsdag - snacka om service!!! Så det känns jätteskönt, honom känner jag ju och kan fråga allt!!! Även om det är negativa besked så är det bättre att veta och han KAN verkligen sin sak Så känns lite bättre nu redan

Härligt Erik, vad duktig du är!!!

• FISK78

Imorn får jag kanske domen, känns så LÄSKIGT!!! Vet inte vad jag ska tro, men lever på hoppet...

• FISK78

Tack allihop! Vi ska dit nu... Tid 9.30, ska jobba i eftermiddag och kommer självklart in med rapport... Är så sjukt nervös!!!

• FISK78

Tack för tummar och lyckoönskningar Det hjälpte!!! Min underbara läkare på Lucinakliniken såg inga konstigheter utan allt var som det skulle såhär tidigt I LOVE THEM!!! Pyret var 7mm och han tyckte allt var precis som det skulle, jag menar det är ju fortfarande tidigt så man vet ju inte men allt jag behövde höra var någon som sa att allt är normalt för denna vecka jag är i!!! Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jäkla glad som trodde att allt var kört efter KÄRRINGLÄKAREN i tisdags... Hur fan kunde hon göra sådär mot mig, jag fattar inte det

Jag kan berätta att jag ALDRIG mer går till henne, däremot gärna till Sven Ska dit igen om 2v eftersom han vill se att allt går som det ska. Han tog sköldkörtelprover oxå så kanske lite Levaxin igen + att jag ska börja med proggisar idag för säkerhets skull

JÄTTENÖJD OCH JÄTTEGLAD

Jobbar på idag... Jag jobbar på måndag fm nästa vecka till 13.30 annars är det lugnt!

Förresten någon som har proggisar kvar hemma som bara ligger och skräpar... MOTTAGES TACKSAMT!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7