• FISK78

Visparnas tråd # 7

Just det, skönt Pess att det verkar gå så bra med avvänjandet Mycket imponerad!

Dopfesten igår när Sid fick sin sten var SÅÅÅÅÅ fint trots att Sid gick omkring och stal all uppmärksamhet. Dansade till sångerna och snodde nog allas stenar Men en väldigt mysig grej.

Tyvärr kan vi inte komma på onsdag, trist! Ska på 1-års kalas!!!

• FISK78

Godmorgon Hur har natten varit Pess och ingen förkylning va???

Grattis till Idis och lilla T som fattade direkt Vi kör med pottan dagligen och framför allt på morgonen, de fattar snabbt tycker jag

Här är det kaffe som gäller, är SUPERTRÖTT! Sid behagade vakna upp vid 00.30 ni vet precis när man sovit ca 1,5 timmar. JOBBIGT! Men det kunde vara värre... Dock är herrn väldigt morgonpigg så 6 blev det uppstigning, nu sover han dock redan gott i vagnen

Idag ska jag jobba! KUL!

Kommer inte ihåg vad mer jag skulle skriva, måste ha KAFFE!

• FISK78

Okej... Kan inte hålla mig längre... Miraklet har inträffat i Fiskens hem, SID SKA BLI STOREBROR

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

JAG PLUSSADE IGÅR KVÄLL, KÄNNS OVERKLIGT OCH HÄFTIGT!!! BF ca 26/1 enligt FL, så det är väldigt tidigt men ändå!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vi är fantastiskt lyckliga, finns inga ord! Nu börjar 9 månaders oro... Men men det hör väl till...

• FISK78

Tack Minnagumman Vad gullig du är, känns som sagt helt underbart!!! Har ju haft det på känn ett tag men inte riktigt vågat hoppas...

• FISK78

TACK söta ni

Sid skriker som 17 i sängen, gubben Han har blivit så mammig och vill att jag står och klappar honom när han somnar vilket kan ta upp till 30 minuter. Så idag är det 5-minuters metoden som gäller igen. Oj vad arg han är, lillen Okej, 5 minuter!

Ma Lu: Jo, bara sådär lixom till skillnad från förra gången

Jam: Jaaaaaaaaaaa, oro MINST 18 år framöver

Kul att träffen var trevlig Snart dax för en till va!?!

Kramar

• FISK78

Vad söta ni är!

Japp jag fick mensen i januari och har sen haft relativt regelbunden sedan dess Jag vet ju när senaste mensens första dag var iaf och ungefär när ÄL var!

Jag mår bra men har stick i brösten, är trött, kissnödig och får akuta hungerskänslor respektive illamående. Annars helt okej!

Japp, jag önskar att ni alla får plussa så här nästa gång

• FISK78

TACK alla underbara vänner!!! Vad ni är söta Ska berätta allt - jag lovar!!!

Vi är GÄRNA med på träff hos dig zynk nästa vecka, onsdag passar bäst för oss HOPPAS HOPPAS att ni kan då!!! Fredag går INTE då fyller ju en viss liten herre 1 år och då ska lilla familjen på Skansen...

Torsdag passar inte heller, vet ni vad jag ska göra då? Ska till MVC, ja det är sant MVC... Nu är man inne i svängen igen, såååååå kul!

Sen får vi ta en träff här hemma längre fram oxå!!!

• FISK78

Sorry att jag inte ger respons, men är inne i något slags rus... Ryser i hela kroppen

Gónatt!

• FISK78

Så lille C går oxå nu!!! Så coolt, då kan ju han och Sid leka på riktigt nästa gång HÄFTIGT!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7