Visparnas tråd # 7
Oj då malu
Det visste jag inte! Vill gärna se dina bilder sen
!
Oj då malu
Det visste jag inte! Vill gärna se dina bilder sen
!
Tack Mamsen
Proppens: Ja, visst är det en härlig känsla, att snart få vara ledig och snart få träffa sin bebis!
Tittar in en snabbis - har föräldrarna på besök.
Jag träffas gärna nästa vecka! Kan alla dagar utom onsdag. Hoppas det funkar!
Mamsen: Usch va jobbigt
Jag förstår om det skär lite i mammahjärtat. Jag bävar redan tills jag ska börka jobba och det är minst 8 månader kvar
! Hoppas det går bättre när han fattar att du finns kvar trots att du är borta på dagarna!
MaLu: Härligt att du fick OK från BM!
Joyce: Jag håller tummarna för din syster!
Vi håller som bäst på att förbereda för min systers 25-års fest. Ska bli jättekul men det är mycket jobb! Adam sover sen kl 16, kanske var han riktigt trött efter flera dar utan sömn dagtid.
Joyce: Hur går det med E nu? Sover han fortfarande bara korta stunder på dagen? A har börjat med det nu, bara 30 min sen vaknar han.
MaLu: Du postade visst ditt inlägg samtidigt som jag skrev. Va jobbigt att du ska ha det så jobbigt
Hoppas du mår bättre efter lite mat och TV
! Inte roligt att du blir så orolig!
Mamsen: Ska du bara jobba 7 veckor? Är det semester sen? Det låter ju bra iaf
Långa dagar bara!
Mamsen: Va skönt! Hoppas du får dagmammejobbet då! Det vore ju super att kunna vara hemma med sitt barn och få lön
Onsdag nästa vecka är jag i Härnösand hos mina föräldrar... Jag träffas gärna nu i veckan... och vill ju gärna se bilderna så snart jag kan
!
God morgon!
Min son har haft svårt att sova på dagarna när vi haft så mycket folk här så inatt sov han från 18-09
Gissa om jag är utsövd! Vi har iaf haft en skön helg och firat min syster som fyllde 25 år
Grillfest i lördags och brunchkryssning igår *mums*
Jag vill ju gärna få korten så snart som möjligt... undrar hur vi ska fixa till det.
zynk: va skönt att ni fick sova lite bättre inatt!
Joyce: Jag håller tummarna för din syster! Och hoppas det vänder med läggningen så ni kan gå på festen! Jag har tyvärr inte heller några tips...
MaLu: Jag tar oxå gärna kaffe med MYCKET mjölk
Kerpet: Va härligt att Mr P fixat så bra på landet!
Nu klagar A på golvet så jag måste nog kila...
Malla: Åh, kul med en till intervju även fast det kanske inte är så kul att just gå på intervjuer! Hoppas det andra jobbet ringer innan fredag!
Mirren (och alla andra): Jag kan alla dagar utom fredag vecka 23.