• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • Mirren

Onsdag då? Onsdag, onsdag, onsdag (eller tisdag), men INTE imorgon. Lovar att muta Fisk med Proggisar...

• Kerpet1

Jag loggar in tidigt och kollar... Onsdag är annars ok!

Men kan inte nån va lite spontan imorgon??????

• MallaMojs

Spontan? Vad är det? M har dragit iväg till gymmet och sen är det rådgivning, MED barnen Hjälp... Känns tight den här veckan, då vi "flyttar" till farmor på torsdag

Å ja, pappa-avlastning ja Han ville att vi skulle gå upp tillsammans första veckan och ja, det har vi gjort, men jag ger kidsen frukost och han ligger på soffan och sover...en morgon gav han gröten, men då diskade jag. Hmm... Ska kräva sovmorgon imorrn!!!

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • zynk

Grrrrrrrr inte mycket sömn inatt. Fast det berodde inte på A utan på mig (grubbel) och karln (hosta o snark).

Kerpan Å va jag skulle vilja vara spontan! M snodde bilen tyvärr så jag måste känna efter hur mycket energi jag har. Kan man ta Stuvstapendeln till dig? Kunde vara ett anternativ. Vill verkligen ses!

KAFFE till alla i stora lass!

• MallaMojs

Fel pendel, zynk...men det är ju hyfsat enkelt att byta i Årstaberg!!

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Kerpet1

Halloj!

Japp, man måste byta i Årstaberg eller centralen eller lite var man vill... Men det brukar va ca 5 minuters väntetid och gå smidigt!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! VAR SPONTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• FISK78

Godmorgon Sitter på jobbet, cyklade in till stan vid 7 imorse. I klänning och allt Kul att jobba igen Så tyvärr blir det ju lite svårt för mig att komma ut till Sumpan idag Jag jobbar till 14 och sen ska jag hem och byta av mannen som ska iväg och jobba

Jag har bestämt mig för att åka hem till mormor och morfar med Sid onsdag till söndag. Skönt med lite avlastning och Mr D jobbar JÄTTEMYCKET iaf

Men vill ni ses på onsdag så kommer vi kanske en stund iaf Mutar du med proggisar Mirren så kommer jag garanterat Nej, fy 17 vad jobbigt det är med dem, kom inte ihåg det... Men men vad gör man inte... Usch nu mår jag fruktansvärt illa Jag har ju massor med gäster här på konferensen, vill inte lägga en pizza... Måste nog hämta en fralla innan något oförutsett sker.

• FISK78

Kerpan: Hur är läget med er???

MM: Morr, hoppas VERKLIGEN du har fått sovmorgon idag...

zynk: Men vad ligger du och grubblar på??? INTE bra! Känner igen det där med män som har jobbat natt och inte går och lägger sig, jag blir oxå galen på sånt... Man vill ju att de kan ta vilddjuren lite grand iaf

• Maxie

Var har Fruppan tagit vägen??? Hinner hon inte med oss alls längre?

Svar på tråden Visparnas tråd # 7