• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • zynk
    Idis 76 skrev 2008-06-13 22:24:58 följande:
    Zynk: Tack vännen! Ja jag måste säga att hon är duktig, trodde att det skulle bli mycket skrik och fasthållande men hon är så snäll när man tar fram masken.Hur är det med dig då? Jag har så dåligt samvete över att jag har så dålig koll på er just nu och när jag tittar in så är det för att jag behöver skriva av mig.... sorry....
    Vännen ha inte dåligt samvete. Man ska ju skriva av sig här! Och läser o kommnterar gör man ju bara när man har tid och ork. Jag gillar att du kommer och rapporterar även om det är tråkiga nyheter.

mamsen ½5 oj oj är det inte C som går upp då?

Nä nu vaknade Alvisen.... God natt!
  • Idis 76

Zynk: Tack vännen, behövde nog höra det!

Sov så gott! Jag ska ta och krypa ner jag oxå, jobbar ju imorgon!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • FISK78

HEJA HEJA HEJA MALU Sååååå superspännande!!!

Nu kan jag bara onsdag nästa vecka Jag ska jobba tisdag och torsdag fick jag precis veta, så jag kan inte vara med denna gången heller SYND!

Eller kan alla ni som kommer på onsdagen oxå kanske!?!?!?! FLIRT FLIRT FLIRT, om ni kan så är jag gärna med...

• Joyce

Inga news än alltså

MM: Picknick på tisdag i mina kvarter! Jag fixar mat osv.

Maxie: Min mens kom tillbaka förra helgen (trodde att jag fått den för någon månad sen men det blev inget då). Gick inte att ta miste på den här gången. Mer än vanligt och då är det inte lite i vanliga fall... jaja tror att jag hade äl för 2 v så det var väl bra det.

Vaddå säger Juul att man kan ge för mycket uppmärksamhet?! Jag som hittils har gillat Juul. Måste läsa artikeln.

Idis: Vad jobbigt ni verkar ha det! Kram

ProPPens: Vilket datum är du beräknad till?

Phu skönt att vara hemma. Gick hyfsat att flyga. Lite gnäll först men lyckades söva honom med bröstet när stolsgrannen gick på toa. Man sitter ju så himla trångt att det kändes som att jag skulle ha patten i anskitet på honom (grannen) om jag ammade den sidan. Men jag passade på när han gick

Nu ska vi svulla indiskt. Har förfallit de senaste veckorna. Nya tag nästa vecka

• FISK78

Kan vi inte ta onsdag istället!?!?! Hoppas ni andra kan...

• Serendipity
    Joyce skrev 2008-06-13 22:31:48 följande:
    Vaddå säger Juul att man kan ge för mycket uppmärksamhet?! Jag som hittils har gillat Juul. Måste läsa artikeln.
    ´Ja, jag blev också förvånad över att han tyckte man kunde skämma bort barnet..
  • Mamsen68

godmorgon föresten

Zynk visst borde det vara C som går upp men JAG har svårt att låtabli att vara med Bö får skylla mig självFlört

• Idis 76

Morron!

Tittar oxå in nyfiket! Hoppas att det går bra för MaLU.

Nu är det jobb som väntar och efter det ska jag gå på marknad och köpa lite godis. Generad

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
Svar på tråden Visparnas tråd # 7