• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • ProPPens

Nu är vi ju nyfikna så vi spricker här... Undra hur det går för dom?! Men det kan ju dröja innan det är klart. Jag loggar ut mig nu men återkommer det första jag gör imorgonbitti!!!!

God natt på er alla!!!

Äntligen!! BF080706
  • lilja71

Jag är också nyfiken på hur det går för Malu!

*vink*Vink*

• Mamsen68

Idis jag lider med dig och VET hur det är med astma sjuka barn min Linnea var 1 månad när hon blev sjuk hon är i dag 16 och går fortfarande på medicin men man lär sig leva med det kram till lilla T

HEJA ma lu

jag har bara 9 dagar kvar på mitt jobb fick börja min sem tidigare hurra

• Idis 76

Mamsen: Jag hoppas att denna kommer att växa bort. Dom säger att det är ansträngnings och förkylningsastma. Tycker bara att det är så jobbigt när hon vaknar i panik, stel som en pinne och bara hostar....
    Hur upptäckte ni att Linnea var sjuk när hon var så liten?

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Mamsen68

Hon hostade jämt jämt och fick svårt att andas.
    Linnea har både ansträngning och förkylnings astma men oxå allergi mot katt.

• Idis 76

Mamsen: Okej, det var så som vi upptäckte det med T oxå. Vi har katt men det verkar inte bli sämre när vi är hemma så vi tror att hon tål katten (hopps det).

• Idis 76

Zynk: Tack vännen! Ja jag måste säga att hon är duktig, trodde att det skulle bli mycket skrik och fasthållande men hon är så snäll när man tar fram masken.

Hur är det med dig då? Jag har så dåligt samvete över att jag har så dålig koll på er just nu och när jag tittar in så är det för att jag behöver skriva av mig.... sorry....

• Mamsen68

Vi hade oxå katt och för hennes del blev det sån markant sjkillnad när vi lämnade bort honom på prov
    men nu har hon precis fått allergisprutor så hon kan kanske börja gå hem till kompisar som har katt.

Nu ser mamsen i kors dags att gå och sova så man är pigg vid ½ 5

• Idis 76

Mamsen: Godnatt och sov så  gott!!!!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7