• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • MaCool

byta direkt, jo jag tackar jag, men de väl för viktiga på jobbet för att kunna?
    Om det är så lätt att vara hemma så kan det ju inte vara så tungt att hjälpa till lite grann?? Om allt nu är så lätt menar jag?
    Oh blir tokig bara jag tänker på det.

Isak sover fortfarande...sedan 21 igår, vet inte om jag ska väcka honom eller inte. han fick välling runt sju men det känns inte bra. Han slutar alltid äta innan vi ska tll BVC och idag ska vi ju dit, jag hoppas verkligen att han har gått upp sedan sist...

• MaCool

det är ju lyxigt att få gå och prata med någon som bara vill prata om MIG:) (jag fick prata lite efter world trade center och sedan blev jag helt slut efter min disputation och alla operationer så då fixade min man att jag fick träffa en karriärcoach- super bra!) Så kerpet- var ego- tänk lite på dig själv det känns som du hela tiden ställer upp och fixar för alla andra. DU är ju också viktig- ta hand om dig.

• Pess

Svimmar av avundsjuka (men förstår din oro oxå )

MaCool skrev 2008-05-13 10:15:37 följande:
    Isak sover fortfarande...sedan 21 igår, vet inte om jag ska väcka honom eller inte. han fick välling runt sju
  • MaCool

;) ja men nu väckte jag honom tillslut, gjorde ju självklart direkt en välling, men icke den dög absolut inte. så nu sitter han med en bit leverpastej macka och jag har fått in några tuggor gröt...han måste ju vara vrålhungrig. men det kanske gör ont i munnen?

• Kerpet1

Jag ska ringa kommunen NU! Tack Malla!!! Och tack Joyce! Tar gärna nummret!

MaCool! Var du med under WTC?

• Kerpet1

Jobbigt när dom inte äter! Nu har ju inte jag det problemet... oroar mig istället för att han kanske får för mycket mat... fast han äter ju 5 mål om dagen och det känns ju inte så mycket... plus lite frukt...

Svar på tråden Visparnas tråd # 7