• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • beadis

Emelie A skrev 2008-05-24 09:46:48 följande:

Ja Rick borde klippa håret för han passar verkligen inte i långt hår! Dessutom så svänger det ut nere vid axlarna också..otroligt fult! Han är snyggare i Våra Bästa År där han har kort hår!Konstigt om Dante aldrig kommer tillbaka (hängde inte med riktigt där miss helena skrev om det) eftersom hans son bor i USA..eller?Täntke på det med Brooke.. om Bridget är 30 år, säger vi. Hon måste ju vara typ 50 år och det syns ju självklart inte. Hon och Nick pratade ju om att skaffa bebisar..Tycker också det är konstigt hur hon kan ändra sina känslor lika fort och fta som hon byter trosor. Ena stunden Nick, andra Ridge, sedan Eric och någon annan däremellan! Hur gamla är Eric och Stephanie i serien egentligen? Ridge bör ju vara mer än 50 (de kan ju knappast påstå att han är 35, skägger är ju kritvitt på honom) roligt att Eric fortfarande vill jobba hårt när han är såpass gammal, han borde ju vara över 70 år i serien men man vet ju inte..barnen verkar ju åldras fortare än föräldrarna
    Rick ska väl vara äldre än Bridget i serien?
    Ridge ska väl vara runt 45år tror jag.....Stephenie o Eric runt 70år...det gissar jag på iaf...vad tror du?
  • Bollen82

Det har funnits en annan glamour-tråd där en tjej hade räknat ut hur gamla alla var.
    Bridget skulle vara ca 31-32 år.
    Brooke skulle vara 14-15år när hon fick Rick eller Bridget.
    Tror Stephanie skulle vara 4-5år när hon fick Ridge..

Har ni tänkt på hur gammal Stephanies mamma måste vara?!

• This is me2
    Bollen82 skrev 2008-05-24 13:23:39 följande:
    Det har funnits en annan glamour-tråd där en tjej hade räknat ut hur gamla alla var.Bridget skulle vara ca 31-32 år.Brooke skulle vara 14-15år när hon fick Rick eller Bridget.Tror Stephanie skulle vara 4-5år när hon fick Ridge..Har ni tänkt på hur gammal Stephanies mamma måste vara?!
    Vilken röra! Och ändå är man fast...
  • MajaLarsson

men om vi säger att bridget är 25 å rick är 28 så kanske brooke är 48 å ridge är säg 53 eller nåt...
    då är eric å stephanie är 70 å stephanies mamma runt 85-90... blir väldigt tight å många som fick barn tidigt men helt otroligt är det väl inte?

• L jung
    Bollen82 skrev 2008-05-24 13:23:39 följande:
    Det har funnits en annan glamour-tråd där en tjej hade räknat ut hur gamla alla var.Bridget skulle vara ca 31-32 år.Brooke skulle vara 14-15år när hon fick Rick eller Bridget.Tror Stephanie skulle vara 4-5år när hon fick Ridge..Har ni tänkt på hur gammal Stephanies mamma måste vara?!
    jag har skrivit om åldrarna i 2 andra gamla trådar... tråkigt att jag inte behöll det för det såg väldigt roligt ut!!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • beadis
    MajaLarsson skrev 2008-05-24 20:37:52 följande:
    men om vi säger att bridget är 25 å rick är 28 så kanske brooke är 48 å ridge är säg 53 eller nåt... då är eric å stephanie är 70 å stephanies mamma runt 85-90... blir väldigt tight å många som fick barn tidigt men helt otroligt är det väl inte?
    men Brooke fick ju RJ för inte så länge sedan...han är väl typ 2år i serien nu...konstigt
  • MajaLarsson

ja, iofs... nä det hela är ju väldigt knepigt - men iofs så är ju hela serien lite konstig! alla är ihop med alla, byte av partner väldigt ofta osv

• beadis
    MajaLarsson skrev 2008-05-25 11:19:07 följande:
    ja, iofs... nä det hela är ju väldigt knepigt - men iofs så är ju hela serien lite konstig! alla är ihop med alla, byte av partner väldigt ofta osv
    ja, men ändå kan man inte sluta titta på det....tom. min man är fast, men han skäms SÅ...han vill inte att ngn ska få veta det..
  • MajaLarsson

Jag vet, det är jätteberoendeframkallande! (långt, säkert icke grammatiskt korrekt ord!)

• xiayo

JÄTTEBEROENDEFRAMKALLANDE var ordet!!
    Man vet att det bara e en massa dravel men ÄNDÅ!

känns ändå skönt nu när man hittat flera..Att jag ej är ensam under 50år som ser denna låååånga serie.

Är bra att dom kör 2 avsnitt/dag.så vi kommer framåt!

Svar på tråden Glamour!