• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • L jung

Hej

Taylor kommer att vara eller har varit i förhållande med Eric också... hon och Brooke måste ju bara gå i varandras fortspår hela tiden!! För att gå utanför familjen för ett helt nytt förhållande går ju bara inte.... hihi

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • busbrud

Här är en som oxå följer glamour..

(¯`°?.¸ ღ ♥ Jag älskar dig hjärtat mitt & vårat lilla pyre i magen! ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • beadis

L jung skrev 2008-05-27 20:39:17 följande:

HejTaylor kommer att vara eller har varit i förhållande med Eric också... hon och Brooke måste ju bara gå i varandras fortspår hela tiden!! För att gå utanför familjen för ett helt nytt förhållande går ju bara inte.... hihi
    och senare kommer Donna, (Brookes syster) att vara tillsammans med Eric...det tar aldrig slut...
  • Niinaaa

hur kommer det gå för Ridge & Brooke den här ggn då?
    Och för företaget?!?

• This is me2
    TinkyWinky skrev 2008-05-28 11:46:29 följande:
    Och kommer det hålla mellan Nich & Taylor. och mellan Phoebe & Rick???
    Rick kommer tydligen att bli ihop med Taylor*asg*
  • This is me2

L jung skrev 2008-05-27 20:39:17 följande:

HejTaylor kommer att vara eller har varit i förhållande med Eric också... hon och Brooke måste ju bara gå i varandras fortspår hela tiden!! För att gå utanför familjen för ett helt nytt förhållande går ju bara inte.... hihi
    OJ, det visste jag inte! Inte klokt detta, det kanske blir för dyrt att ta in fler skådespelare så alla får pippa alla istället...
  • This is me2
    Mono skrev 2008-05-27 10:17:43 följande:
    Visst är Brooke snygg! Hon ser inte heller helt sönderopererad ut, som Taylor
    Ja hon ser faktiskt naturlig ut, Taylor ser ju däremot inte klok ut!
  • PiaMaria

kul om någon får klamydia och måste uppge vilka man legat med. Bara ta in hela stora släkten! hahahaha

Svar på tråden Glamour!