• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Nellee
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-20 19:20:17 följande:
    Nellee skrev 2008-05-20 19:17:20 följande:
    Men var DANTE???snyggingen, den enda i serien just nu
    Han är nog kvar i Italien. Har inte sett Felicias barn på evigheter så han bor väl med honom. Hon nämnde något om honom för något år sedan och då sa hon att Dino var med sin pappa. Har för mig att han gästspelar, men jag kommer faktiskt inte ihåg att han dykt upp sen han åkte ner för att arbeta.
  • blipblop

För något ÅR sedan?

Nellee skrev 2008-05-20 19:24:41 följande:
    Han är nog kvar i Italien. Har inte sett Felicias barn på evigheter så han bor väl med honom. Hon nämnde något om honom för något år sedan och då sa hon att Dino var med sin pappa. Har för mig att han gästspelar, men jag kommer faktiskt inte ihåg att han dykt upp sen han åkte ner för att arbeta.
  • Nellee
    blipblop skrev 2008-05-20 21:53:41 följande:
    För något ÅR sedan?Nellee skrev 2008-05-20 19:24:41 följande:
    Ja, eller mer. Nu när Sverige visar två avsnitt per dag har de kommit ikapp ganska bra. Jag har inte sett honom sen han och Felicia blev tillsammans igen. Har han varit med har jag missat det avsnittet.
  • blipblop

Förr i serier var det skitsvårt att komma med i vinjetten, då skulle man verkligen vara en långkörare i seien men både Dante och Shane är med, trots att de inte varit ed så länge, iaf inte Shane.

Känns som att de hade en annan plan för storyn med Shane och Phoebe men att de kom på en bättre mitt i.

• Emelie  A

Tyckte det var så skööönt att Nick knep åt Forresters rejält! Fan vad bra! Stör mig så mkt på dom men Eric och Thorne är det lite synd om iofs.. men Ridge och Stephanie! Usch vilka människor!

• TinkyWinky
    Nellee skrev 2008-05-20 23:07:59 följande:
    Dante och Felicia är inte tillsammans längre.
    Har de sagt att de inte är tillsammans längre. isf måste ja helt ha missat detFundersam
    `·.¸.·´`·» Http://HeidiRomer.Blogspot.com
  • majflickan

han är född 1952 så han e 56 år

PiaMaria skrev 2008-05-21 14:03:35 följande:
    Någon som vet hur gammal Ridge är i verkligheten? Tycker han e så FUL!
    Min älskade son ska bli storebror, BF 20/5
Svar på tråden Glamour!