• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Mono
    MajaLarsson skrev 2008-05-26 22:49:48 följande:
    .
    är skådespelarnas åldrar, eller karaktärernas?phoebe fyllde väl ganska nyss 18 i serien väl?
    Det är deras verkliga ålder (IRL=In Real Life). Skulle varit liiite konstigt om Jackie fick Nick vid 5 års ålder i serien

Visst är Brooke snygg! Hon ser inte heller helt sönderopererad ut, som Taylor
  • beadis
    CeciliaBa skrev 2008-05-27 08:03:43 följande:
    Oh herregud...nu är jag mammaledig och har råkat fastna i den här dyngan. Vad lätt det var haha! Satt och ammade framför tv'n och tjohej! Men jag fattar inte riktigt hur allt hänger ihop släktmässigt. Vem är pappa till Bridget tex? Ja, kan någon sätta ihop en släktförklaring vore jag tacksam. Eller kan jag hitta det någonannanstans.
    Bridget o Rick är Brookes och Eric´s barn
    Phoebe o Steffy, thomas är Taylor o Ridges barn
    Ridge är Stephenie o Massimo Marones barn
    Thorne, Felicia, Kristen är Stephanie o Eric´s barn
    Dino är Felicia o Dantes barn
    Alexandria är Thorne o Darlas barn (Darla dog nyligen)
    Hope är Brookes o Deacon´s barn (Deacon inte längre med i serien)
    RJ är Brookes o Ridges barn
    Nick är Jackie´s och Massimo Marones barn
    Donna o Storm är Brookes syskon..snart kommer en till syster, Katie med i serien

Alltså är inte Rick o Phoebe blods släktingar, nog så äckligt ändå....tror jag fick med de flesta, fråga om det är ngn som saknas
  • beadis

Deacon var för övrigt gift med Bridget innan,tills mamma Brooke satte sina klor i honom..o fick Hope med honom

och Bridget förlorade ett barn i megen som var Nick´s...sen förlorade hon även ett barn i magen som var Dantes...(Dante är i Italien, troligen kommer han inte tillbaka)

• calyppo

Undrar om man kan få tag i rollfigurernas åldrar på något sätt? Inte deras verkliga åldrar alltså utan karaktärernas..

• CeciliaBa
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-27 10:40:00 följande:
    Bridget o Rick är Brookes och Eric´s barnPhoebe o Steffy, thomas är Taylor o Ridges barnRidge är Stephenie o Massimo Marones barnThorne, Felicia, Kristen är Stephanie o Eric´s barnDino är Felicia o Dantes barnAlexandria är Thorne o Darlas barn (Darla dog nyligen)Hope är Brookes o Deacon´s barn (Deacon inte längre med i serien)RJ är Brookes o Ridges barnNick är Jackie´s och Massimo Marones barnDonna o Storm är Brookes syskon..snart kommer en till syster, Katie med i serienAlltså är inte Rick o Phoebe blods släktingar, nog så äckligt ändå....tror jag fick med de flesta, fråga om det är ngn som saknas
    Oh herregud! Tack! Har svårt att se Brooke o Eric ihop....how weird att hon är med Ridge...och hade hon inte varit med Thorne också? Jag är fast!
  • Niinaaa
    PiaMaria skrev 2008-05-27 11:53:56 följande:
    Tog Dante med sig Dino till italien? Missade dom avsnittena.-..
    Jag med fast jag tycker att jag sett hela tiden.
  • Nellee
    CeciliaBa skrev 2008-05-27 13:10:29 följande:
    Oh herregud! Tack! Har svårt att se Brooke o Eric ihop....how weird att hon är med Ridge...och hade hon inte varit med Thorne också? Jag är fast!
    Hon har varit med Thorne också..konstigt att Stephanie inte gillar henne. Hennes man och två söner plus dotterns man. Jag hade inte släppt in henne i mitt hus i alla fall
  • beadis
    CeciliaBa skrev 2008-05-27 13:10:29 följande:
    ja Brooke o Eric har varit gifta iaf TVÅ gånger...den sista gången var inte så länge sedan....
  • CeciliaBa
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-27 18:34:11 följande:
    ja Brooke o Eric har varit gifta iaf TVÅ gånger...den sista gången var inte så länge sedan....
    Yuck...kan inte se dom ihop alls. Jag trodde Eric o Stephanie var gifta sedan länge. Nej, hur kan S släppa in henne i huset?
Svar på tråden Glamour!