• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • blipblop

De kan ju sälja sina kläder via tv-shop igen

• grodanboll85

jag missade idag å kommer missa reprisen från idag imorn då jag jobbar men sånt är livet. får kika imorn kväll på glamour

• This is me2
    blipblop skrev 2008-05-19 19:50:56 följande:
    De kan ju sälja sina kläder via tv-shop igen
    Hehe, ska bli roligt att se hur dom löser krisen
  • Lyckosam

Meeen...Vad spännande det var idag...

Och vaddå?..Kommer det bli ngt mellan Rick och Phoebe?

• beadis
    DenLyckosamma skrev 2008-05-20 12:48:15 följande:
    Meeen...Vad spännande det var idag...Och vaddå?..Kommer det bli ngt mellan Rick och Phoebe?
    Japp, de får ihop det snart
  • blipblop

Underligt, Shane fick ju med sin bild i vinjetten och allt, är den kvar förresten? Men nu är han ju knappt synlig i rutan, samma med Dante.

snart3barnsmamma skrev 2008-05-20 17:45:10 följande:
    Japp, de får ihop det snart
  • beadis
    blipblop skrev 2008-05-20 18:06:42 följande:
    Underligt, Shane fick ju med sin bild i vinjetten och allt, är den kvar förresten? Men nu är han ju knappt synlig i rutan, samma med Dante.
    ja det är väldigt konstigt, man vet ju inte om de ska vara med eller inte.....kanske Miss Helena kan svara på det, bor inte hon i USA o följer serien därifrån?
  • This is me2

Attans! Jag missade, hoppas jag hinner se reprisen imorgon...

• Nellee

Shane är inte med så länge till, det händer en liten olycka.. Ibland är de sega på att ändra vinjetten, Deacon var med ett tag efter att han slutat.

Tycker att han (Shane) är obehaglig. Och att Rick och Phoebe blir tillsammans är läbbigt ju. De har växt upp som nära släkt. Dessutom är deras förhållande larvigt, hon är för ung. Deras sång satt jag mest och flinade åt Han som spelar Rick var med i days, när han böjade där var det samma sak, han började sjunga och var arg på pappas fru. Nu sjunger han och är arg på mammas blivande man.

• beadis
    Nellee skrev 2008-05-20 19:17:20 följande:
    Shane är inte med så länge till, det händer en liten olycka.. Ibland är de sega på att ändra vinjetten, Deacon var med ett tag efter att han slutat.Tycker att han (Shane) är obehaglig. Och att Rick och Phoebe blir tillsammans är läbbigt ju. De har växt upp som nära släkt. Dessutom är deras förhållande larvigt, hon är för ung. Deras sång satt jag mest och flinade åt Han som spelar Rick var med i days, när han böjade där var det samma sak, han började sjunga och var arg på pappas fru. Nu sjunger han och är arg på mammas blivande man.
    Men var DANTE???
    snyggingen, den enda i serien just nu
Svar på tråden Glamour!