• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Emelie  A
    PiaMaria skrev 2008-05-21 14:03:35 följande:
    Någon som vet hur gammal Ridge är i verkligheten? Tycker han e så FUL!
    Haha ja visst är han! Ser ju helt sönderopererad ut! Näsan är ju skitliten.. michael jackson varning nästan ju!
  • glammis

Va, är inte Dante och Felicia tillsammans längre? Varför inte då?

• Drömbakelsen

Jag bara undrar vart de gör av sina barn hela tiden i Glamour och liknande? Rick, hade han inte ett barn förut? Vart har den ungen tagit vägen?

Fast han kanske kommer tillbaka som jämnårig till Rick snart. Barn till karaktärer i såpor verkar ju ha en tendens att åldras otroligt fort.

• J Ba

är dem inte? sen när då? dom skulle ju gifta sig och grejer?

Nellee skrev 2008-05-20 23:07:59 följande:
    Dante och Felicia är inte tillsammans längre.
  • J Ba

eeeeeller huuuuuur?!?!? det är väldigt konstigt att kunna relatera lite "verklig" ålder och "mognad" när alla känns lika gamla! hahah

Drömbakelsen skrev 2008-05-21 15:52:11 följande:
    Jag bara undrar vart de gör av sina barn hela tiden i Glamour och liknande? Rick, hade han inte ett barn förut? Vart har den ungen tagit vägen? Fast han kanske kommer tillbaka som jämnårig till Rick snart. Barn till karaktärer i såpor verkar ju ha en tendens att åldras otroligt fort.
  • Drömbakelsen

Men var han inte väldigt på Rick ett tag om att han skulle ha vårdnaden och nu, är ungen borta eller vad hände? Tröttande han?

• Emelie  A
    Drömbakelsen skrev 2008-05-21 15:52:11 följande:
    Jag bara undrar vart de gör av sina barn hela tiden i Glamour och liknande? Rick, hade han inte ett barn förut? Vart har den ungen tagit vägen? Fast han kanske kommer tillbaka som jämnårig till Rick snart. Barn till karaktärer i såpor verkar ju ha en tendens att åldras otroligt fort.
    just det.. och undrar hur gammal Brooke är egentligen när hon har barn som måste vara minst 25 år gamla? Säkert mycket äldre med tanke på att Bridget är färdigutbildad läkare och det tar ju många år..

Sen så har ju alla samma nanny också! Catherine passar ju allas barn! Hur hinner hon med? De verkar inte träffa sina barn speciellt ofta..lätt för dem att skaffa massa barn när de inte behöver ta hand om dem själva.
  • J Ba

visst är det konstigt???? jag tänkte så sent som igår hur gammal Brooke måste vara om rick är ju garanterat runt 30, eller?

Emelie A skrev 2008-05-21 16:26:05 följande:

just det.. och undrar hur gammal Brooke är egentligen när hon har barn som måste vara minst 25 år gamla? Säkert mycket äldre med tanke på att Bridget är färdigutbildad läkare och det tar ju många år.. Sen så har ju alla samma nanny också! Catherine passar ju allas barn! Hur hinner hon med? De verkar inte träffa sina barn speciellt ofta..lätt för dem att skaffa massa barn när de inte behöver ta hand om dem själva.
  • troll och älva

Ricks barn dog förrut har jag för mig..eller fick hon missfall..

Svar på tråden Glamour!