• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • This is me2

Såg ni förresten det 5000-e programet? Vad unga dom var och vad Stephanie var smal!

• blipblop

Vadå? Var?
    This is me2 skrev 2008-05-23 21:26:31 följande:

Såg ni förresten det 5000-e programet? Vad unga dom var och vad Stephanie var smal!
  • This is me2
    blipblop skrev 2008-05-23 22:32:23 följande:
    Vadå? Var?This is me2 skrev 2008-05-23 21:26:31 följande:
    Jag såg det på reprisen igår, tyvärr missade jag nästan hela avsnittet...
  • Niinaaa

Synd att dom bytt ut Rick. Han som är nu är ju verkligen INTE snygg *rys*

• calyppo

J Ba skrev 2008-05-21 16:28:16 följande:

visst är det konstigt???? jag tänkte så sent som igår hur gammal Brooke måste vara om rick är ju garanterat runt 30, eller?Emelie A skrev 2008-05-21 16:26:05 följande:
    Nja Rick är nog inte runt 30 men det är nog däremot Bridget. Rick kan jag tänka mig är mellan 25-27 någon som vet kanske?
  • Emelie  A

Ja Rick borde klippa håret för han passar verkligen inte i långt hår! Dessutom så svänger det ut nere vid axlarna också..otroligt fult! Han är snyggare i Våra Bästa År där han har kort hår!

Konstigt om Dante aldrig kommer tillbaka (hängde inte med riktigt där miss helena skrev om det) eftersom hans son bor i USA..eller?

Täntke på det med Brooke.. om Bridget är 30 år, säger vi. Hon måste ju vara typ 50 år och det syns ju självklart inte. Hon och Nick pratade ju om att skaffa bebisar..
    Tycker också det är konstigt hur hon kan ändra sina känslor lika fort och fta som hon byter trosor. Ena stunden Nick, andra Ridge, sedan Eric och någon annan däremellan!

Hur gamla är Eric och Stephanie i serien egentligen? Ridge bör ju vara mer än 50 (de kan ju knappast påstå att han är 35, skägger är ju kritvitt på honom) roligt att Eric fortfarande vill jobba hårt när han är såpass gammal, han borde ju vara över 70 år i serien men man vet ju inte..barnen verkar ju åldras fortare än föräldrarna

• This is me2
    calyppo skrev 2008-05-24 09:39:09 följande:
    J Ba skrev 2008-05-21 16:28:16 följande:
    Nja Rick är nog inte runt 30 men det är nog däremot Bridget. Rick kan jag tänka mig är mellan 25-27 någon som vet kanske?
    Men är inte Rick storebror? Hehe rörigt
  • norgesessan

Har också för mig att rick är storebror..JAg tyckte inte om han förra, men han före det igen är rick för mig..
    Håller med om att "ricks" hår är lite väl långt och opassande för honom...

Emil 03 och Jonathan 05
  • beadis

This is me2 skrev 2008-05-23 21:23:31 följande:

Mm faktiskt, men tänk om han kunde klippa sig!
    jag håller fullständigt med...han är egentligen ganska fin, om han bara kunde klippa sig
  • beadis

This is me2 skrev 2008-05-23 21:26:31 följande:

JA, det känns som en evighet sedan...jag följde ju glammis redan då på 80-talet...dock har jag haft ngr år i mellan då jag inte tittade
Svar på tråden Glamour!